c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000001q.jpg

ترکمن سسی-طی مراسمی تاج قلی فرهنگ دوست به عنوان رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان منصوب گردید.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از گلستان ما،طی مراسمی که با حضور مدیرکل، معاونین و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل برگزار شد مهندس تاج قلی فرهنگ دوست به عنوان رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان منصوب گردید.

 

 

ابوطالب قزل سفلو مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس حمید مصطفی لو - که اخیراً به سمت معاونت حفاظت و امور اراضی این اداره کل منصوب و مشغول به کار شده اند- افزود:مراتع در کشور و استان گلستان اهمیت ویژه ای دارند و میبایست با همفکری هم در استفاده مناسب از مراتع استان که نقش قابل توجهی در اشتغال و تولید استان دارند تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به این که در بخش مراتع در استان گلستان اتفاق های خوبی افتاده است، ادامه داد: اولین اتحادیه مرتعداری در کشور در استان گلستان به ثبت رسیده است و طرح های مرتعداری زیادی تهیه و تصویب و واگذار شده است.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تصریح کرد: با توجه به این در سال های اخیر با توجه به خشکسالی های اخیر مراتع آسیب هایی دیده است اما هنوز بخش زیادی از مراتع استان گلستان جزء مراتع خوب تا متوسط است.

 

وی به کارکردهای غیر علوفه ایی مثل کشت گیاهان دارویی در مراتع اشاره کرد و ادامه داد: یکی از اهداف اصلی و مهم اجرای پروژه کشت گیاهان دارویی در مراتع استان گلستان را می توان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

 

مدیر کل منابع طبیعی استان در پایان گفت: باید با رویکرد مشارکتی که در بحث حفاظت از منابع طبیعی داریم زمینه اشتغال بهتر و بیشتر را فراهم کنیم و همچنین ترویج فرهنگ منابع طبیعی را با حضور جوامع محلی تقویت کنیم.

 

شایان ذکر است مهندس تاج قلی فرهنگ دوست دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته مرتع دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان  میباشند که سابقه 8 سال ریاست اداره مرتع استان هرمزگان، 2 سال کارشناس اداره مرتع استان هرمزگان، 3 سال کارشناس مرتع شهرستان حاجی آباد هرمزگان و 8 سال کارشناس اداره برنامه و بودجه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان را در کارنامه کاری خود دارد.

دیدگاه‌ها  

+2 #1 سالی 1395-10-29 08:06
سلام . واقعا" این خبر برجسته و مهم است که سرتیتر کردید . رئیس اداره شدن برای ترکمن آرمان شده ؟ چرا یک ترکمن مدیر کل نمی شود؟ تا شما آنرا سر تیتر قرار بدهید.......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر