c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس در راستای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا،راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات شهرستان در محل فرمانداری ویژه گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، این ستاد در جهت صیانت از آرای مردم با همکاری هیات نظارت و بازرسی و بر اساس ضوابط و تکالیف  و ماموریت های فرمانداری افتتاح شد.

 

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری یکدیگر بدون چالش و حاشیه از تمام ظرفیت و توان استفاده نموده تا انتخابات سالمی داشته باشیم.

 

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: نماینده مردم گنبدکاووس, آقای طیار در هیئت مرکزی نظارت شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی حضور دارند  و از این ظرفیت برای کمک‌های ایشان در شهرستان استفاده خواهیم کرد.

 

کریمی ادامه داد: همه ما چه علمای اهل سنت و اهل شیعه و همه مدیران دستگاههای اداری در راستا تحقق اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران که هنانا حضور و مشارکت حداکثری مردم است تلاش کنیم.

 

وی افزود: با رعایت قوانین و مقرارت و در راستا وظایف خود بدون کوچکترین جانبداری از جریان, گروه و یا جناح خاصی سعی خواهیم کرد در یک فضای سالم و قابل اعتماد مردم انتخابات خوب و سالم با حضور حداکثری داشته باشیم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه در این مراسم گفت: 29 اردیبهشت سال 96 شاهد انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور خواهیم بود.

 

فرهاد شیبک اظهار داشت:در روزهای آینده به صورت رسمی و اجرائی کار ستاد آغاز خواهد شد و نخستین دعوت ما، حضور معتمدان شهر است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر