c_300_250_16777215_10_images_61886.jpg

تركمن سسي - مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی مراوه تپه درشرق استان گلستان اعلام کرد: 42دانش آموز مجتمع آموزشی پسرانه شبانه روزی متوسطه روستای عرب قاری حاجی از توابع این شهرستان که دچار سرگیجه و مشکلات تنفسی شده بودند، به بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله اعزام شدند.


به گزارش تركمن سسي ،حضرت قلی حاجیلی دوجی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه دانش آموزان صبح امروز با این مشکل مواجه شدند، تصریح کرد: با معاینات و اقدامات درمانی به عمل آمده مشخص شد دانش آموزن با مشکل حادی مواجه نیستند و تمامی آنها از بیمارستان مرخص شدند.
وی در تشریح حادثه گفت: مجتمع آموزشی مذکور سه طبقه است و مشکل سرگیجه و تنفس برای دانش آموزان طبقه سوم که 42 نفر بودند، اتفاق افتاده است.
مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه افزود: با اطلاع از وقوع این مشکل، بلافاصله به همراه مسئولان بهداشت و درمان و سایر مسئولان منطقه و هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداری شهرستان کلاله و مسئولان بیمارستان، دانش آموزان مذکور به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله اعزام و به وسیله اکیپ های درمانی پزشکی که از قبل آماده شده بودند، بستری شده و تحت معاینات لازم قرار گرفتند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه اعلام کرد: 42 دانش آموز اعزامی به بیمارستان کلاله پس از انجام معاینات و اقدامات درمانی لازم ، چون با مشکلی روبرو نبودند ازبیمارستان مرخص شدند.
حاجیلی دوجی در توضیح علت بروز این مشکل گفت: مسمومیت غذایی دانش آموزان مذکور براساس بررسی های بهداشتی و کارشناسی صورت گرفته کاملا رد شده و با توجه به اینکه سامانه گرمایش این مجتمع آموزشی پکیچ (شوفاژ) است، احتمال اینکه دانش آموزان بوسیله گاز منواکسید کربن مشکل پیدا کرده باشند نیز خود به خود مردود می باشد.
وی خاطر نشان کرد: بررسی های لازم برای آگاهی از علت و یا علل بروز این مشکل در حال انجام است.
مجتمع آموزشی شبانه روزی متوسطه روستای عرب قاری حاجی در سه طیقه احداث و در سال تحصیلی جاری به بهره برداری رسیده است و هم اکنون 250 دانش آموز از روستاهای منطقه در آن به تحصیل مشغول هستند که تحصیل 170دانش آموز این مجتمع به صورت شبانه روزی می باشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر