c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000000000000098.jpeg

ترکمن سسی-مدیر روابط عمومی سازمان آموزش وپرورش استان گلستان گفت: ‌نقص فنی سیستم گرمایشی موتورخانه مدرسه، عامل مسمومیت دانش‌آموزان مراوه تپه‌ای شده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم،قربانعلی بذرافشان درباره علت حادقه مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی روستای عرب قاری حاجی شهرستان مراوه‌تپه اظهار داشت: بررسی و رسیدگی به حادثه مدرسه شبانه‌روزی مراوه‌تپه در دستور کار آموزش وپرورش قرار گرفت.

 

وی افزود: صبح امروز بر اثر نقص فنی سیستم گرمایشی موتورخانه مدرسه نوسازی شده در مراوه‌تپه، تعدادی از دانش‌آموزان با مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش وپرورش استان گلستان تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان در این طبقه خوابگاه 60 نفر بوده که 42 نفر در بیمارستان پیامبر اکرم (ص) شهرستان کلاله بستری شدند که پس از مداوا و معاینه 41 نفر از بیمارستان مرخص شدند و یک نفر همچنان در بیمارستان بستری است.

 

وی تاکید کرد: 18 نفر دیگر هم به مرکز درمانی شهرستان مراوه‌تپه انتقال یافتند که با تائید پزشکان مبنی بر سلامت آنها مرخص شدند و به خانه‌های خود رفتند و در حاضر مشکلی نداریم.

 

بذرافشان اظهار کرد: کمیته‌ای متشکل از آموزش و پرورش، تجهیز و نوسازی مدارس و پیمانکار از صبح اول وقت در محل حاضر شدند و موضوع را پیگیری می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: در حال بررسی دقیق موضوع هستیم و مدیر کل آموزش و پرورش استان دستور و تاکید کرده‌اند که مسئله بررسی و با شخص خاطی هم برخورد شود.

 

وی تصریح کرد: ساختمان مدرسه نوسازی شده و مهرماه به آموزش وپرورش تحویل شده و همه مدارس قدیمی‌تر هر ساله قبل از آغاز فصل سرما کاملا کنترل می‌شوند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: در حال حاضر مدرسه تعطیل است و دانش‌آموزان تحویل خانواده‌های خود شده‌اند تا با رفع مشکل دوباره دانش‌آموزان به مدرسه بازگردند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر