c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000----------------.jpg

ترکمن سسی-مردم شیعه و سنی شهرها و روستاهای شرق استان گلستان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن که در هوایی سرد و بارانی انجام گرفت، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا،خروش انقلابی خود را به نمایش گذاشته و بر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا، در شرق استان گلستان، مردم این منطقه در مناطق روستایی و شهری شهرستان های گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه، پرخروشتر از سال های گذشته فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و پاسخ محکم به یاوه گویی های استکبار جهانی دادند.

در گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهرستان این منطقه، بارندگی و هوای سرد نیز مانع از حضور گسترده مردم نشد و در حالی که علمای شیعه و سنی و مسئولان سیاسی، انتظامی و اداری در پیشاپیش آنها حرکت می کردند، با سردادن شعارهای انقلابی، حضور همیشه در صحنه خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی که از مقابل مسجد قائمیه آغاز و تا مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان ادامه یافت، مردم هنیشه در صحنه گنبدکاووس با سردادن شعارهای انقلابی همچون 22 بهمن یوم الله ، یوم الله ، مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل، شکوه حضور خود را به نمایش گذاشتند.

در ادامه این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه شرق گلستان با حضور در میعادگاه های نماز جمعه، ضمن ادای این فریضه الهی، به سخنان سخنرانان در خصوص انقلاب اسلامی، برکات و تاثیرات آن در منطقه و جهان گوش فرادادند.

حدود نیمی از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری استان گلستان با ترکیبی از قومیت های مختلف همچون ترکمن، فارس، ترک، سیستانی ، بلوچ و شاهرودی و نیز پیروان مذاهب شیعه و سنی در شرق این استان با وحدت و برادری در کنارهم زندگی می کنند و این منطقه به عنوان الگوی وحدت و اخوت بین پیروان مذاهب اسلامی مطرح است. 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر