c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-سومین جلسه انتخاباتی ماصلاحات اوتورشغی گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،شب گذشته بیست و پنجم بهمن ماه،سومین جلسه ماصلاحات اوتورشغی با حضور فعالان انتخاباتی و کاندیداهای شورای شهر گنبدکاووس برگزار گردید.

 

در این جلسه اعضا به بررسی معیارهای کاندیدای اصلح و راهکارهای اجماع پرداختند.

 

شایان ذکر است جلسه چهارم ماصلاحات اوتورشغی ساعت 19:30 روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن ماه،در منزل خواجه محمد نیک رفتار برگزار خواهد شد.

 

این نشست در آدرس بلوار امامزاده،بعد از تقاطع مبارزان،جنب کاشی پرسپولیس،کوچه سامان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها  

+2 #1 مجید 1395-11-28 14:55
به نقل از مجید:
آقای خواجه محمد نیک رفتار خودشان از منتقدهای جدی یاشولی هابودند که مقالات ایشان در برهه انتخابات مجلس از یادها نرفته حالا خودشان هم جزور یاشولی ها شدند ؟؟!!!

تركمن سسي :برادر گرامي با تشكر از نظر ارسالي شما ، آقاي خوجه محمد نيك رفتار انتقادهاي جدي به روش كار به قول شما ياشولي ها داشت و نسبت به تبعات آن شيوه ها آن آگاهي بخشي نموده بود و اعتقاد داشت مبادا نماينده تعلقات و وابسته و مديون به گروهي باشد كه در اين صورت دردفاع از حقوق همه موكلان با مشكل برخورد خواهد نمود.در نهايت اينكه اصل اجماع و همگرايي در راستاي انتخاب اصلح مورد پذيرش همگان است و نكوهش حركت در اين مسير قابل دفاع نخواهد بود.


ممنون میشوم توضیح دهید که روش کار فعلی این گروه با یاشولی های سابق چه تفاوتی دارد .. ظاهرا که هیچ تفاوتی نیست و فقط اسم ها عوض شده .. و همان نقدهایی که به یاشولی ها وارد بود به این گروه هم وارد است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر