c_300_250_16777215_10_images_61944.jpg
ترکمن سسی - رضا عباسی ورزشکاراهل گالیکش،روستای چقر بش قارداش دارنده رکورد شنای روی دست مورد تایید کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزشهای همگانی است .برای آگاهی از فعالیتهای این ورزشکارگفتگویی با وی انجام دادیم .


*سلام آقای رضا عباسی ، کسب این رکورد را به شما تبریک میگویم.
توضیحی در مورد کسب این رکورد بدهید؟
با سلام، بنده با تلاش و کوشش هشت ساله خویش،توانستم تعداد 643 عدد /سویدی/را ظرف مدت یکساعت انجام دهم ۰ که به تایید داوران و کارشناسان استان گلستان و کارشناسان و کمیته ثبت رکورد فدراسیون همگانی رسید و هم اکنون این رکورد به نام بنده ثبت گردیده است.
همانطور که بارها گفته ام بنده تلاشها و زحمات زیادی جهت بدست اوردن چنین رکوردی کشیده ام و در طی سالها تمریناتی که داشتم بالغ بر دو میلیون شنای روی دست/سویدی/و بیش از پانصد هزار عدد بارفیکس انجام داده ام تا به این رکورد دست یافته ام البته در این مسیر ورزشی با اسیبها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده ام و این اسیبها و سختیها و مشکلات بدنی که در طول این سالهای تمرین و ممارست برای بنده ایجاد شده اند هرگز نتوانستند مانع از تمرین و پشتکار بنده بشوند و من بعضی مواقع حتی با اسیب دیدگی شدید شانه ،کتف،ارنج ،مچ و………دست از هدفم بر نداشته و به تمریثاتم ادامه میدادم تا اینکه به لطف خداوند به این رکورد دست پیدا کردم.

c_300_250_16777215_10_images_61934.jpg


*در مورد ورزش شنای روی دست و تاریخچه رکورد ها و اهمیت آن مختصر توضیح دهید.
همانطور که اکثر ورزشکاران و ورژشدوستان میدانند ،شنای روی دست /سویدی/بخصوص در رده رکورد بصورت استقامتی جزء ورزشهای سخت محسوب میشود و شاید به همین دلیل کسی به سمت این ورزش بصورت رکورد استقامتی روی نیاورده است و بنده با اطلاعات دقیقی که از سایتها و فدراسیون ورزش همگانی دارم هنوز کسی حتی زیر چهل سال نیز به چنین رکوردی دست نیافته است.


*هم اکنون چه میزان تمرین و فعالیت وزشی دارید.
هم اکنون بنده با 42 سال سن هر روز روزی دو تا سه ساعت با وجود بیماری شدید دیابت ورزش قدرتی و حرفه ای و شنای روی دست/سویدی/بارفیکس و کوهپیمایی و پیاده روی و حرکات کششی پا انجام میدهم ،چون اعتقاد دارم برای رسیدن به رکورد استقامتی ،پاها باید از استحکام و مقاومت خوبی بر خوردار باشند.
بنده ضمن ارادت و علاقه خاصی که به ورزشکاران بزرگ کشورم ،مانند اقای حسین رضا زاده و بهداد سلیمی و دیگر قهرمانان دارم ،احساس میکنم در حد این ورزشکاران بزرگ ،تمرین و ممارست و تلاش و کوشش نموده ام تا چنین رکورد را بدست اورم.

c_300_250_16777215_10_images_61945.jpg
*چه دشواری ها و سختی هایی در مسیر ورزشی داشتید.
بنده همانطور که قبلان هم گفتم در این مسیر ورزشی با ناملایمات و بد اخلاقیهای زیادی مواجه شده ام ،و امیدوار هستم جامعه ورزشی ما به روزی برسد که سطحی و مغرضانه به ورزشکار نگاه نکنند و اگر احیانا کسی ابراز میدارد که هر گونه توانایی دارد مساله مهم بپندارند و با اغوش گرم پذیرا باشند ،چون بنده معتقد هستم ایرانیان سرشار از تفکر و خلاقیت ورزشی و غیر ورزشی هستند و باید کمیته های استعداد یاب در سراسر کشور فعال نمود تا بتوانند این استعدادهای عظیم خدادادی را کشف و بهر ه برداری نمایند.


*چه توصیه ای برای همگانی شدن این رشته ورزشی دارید.
به نظر بنده ورزش شنای روی دست و بارفیکس ،باید ابتدا در مدارس ابتدایی بصورت پایه کار شود و جزء کتابهای درسی و ورزشی باشد و درمراحل دانشگاه نیز جزء واحد درسی محسوب شود تا با استفاده از این دو حرکت مطلوب و مفرح ورزشی ،که هیچ امکانات خاصی جهت انجام ان لازم ندارد ،جامعه ای شاد و با نشاط و بدور از افسردگی و اعتیاد ،داشته باشیم.


*شعار شما در ورزش چیست؟ و چه برنامه ای دارید.
شعار همیشگی بنده در ورزش اینست که ورزش جایگزین ندارد و شما بعد از توکل به خداوند اگر در مسیر زندگی فقط روزی نیم ساعت ورزش کنید قطعان از بسیاری از بیماریها و امراض بدور خواهید بود و انشالله بنده تصمیم دارم درمورد اهمیت ورزش شنای روی دست/سویدی/و بارفیکس بر روی بدن ،کتاب مفصلی نوشته و منتشر نمایم.
بنده به دلیل علاقه فراوان به این حرکت ورزشی/شنای روی دست /سویدی/ و انجام اولین رکورد استقامتی ان که بیش از هشت سال تمرین داشته ام میخواهم عنوان پدر شنای سویدی کشور را به خود اختصاص داده و اموزشهای مفیدی به مردم عزیزکشورم جهت اشنایی با این حرکت و فواید و تاثیرات این حرکت ورزشی بر بدن ،به مردم اموزش بدهم.


*نقش روحیه در ورزش و ارتقا عملکرد ورزشکاران را چگونه ارزیابی می کنید.
بنده همچنین علاقه خاصی به گزارشگری اقای عامل ،گزارشگر خوب و پرتوانمان در کشتی دارم و واقعان حس میکنم ایشان کشتی را با تمام وجودو عرق وطن دوستی که دارد گزارش میکند و انشالله اگر شرایطی محیا شود تا گزارش شنای استقامتی بنده را انجام دهد فکر میکنم بتوانم با تمرینات و تلاشهای زیادی که دارم به لطف و خداوند متعال در یک ساعت بالای هشتصد عدد شنای روی دست /سویدی/را انجام دهم که با توجه به سن بالای چهل سال بنده فکر میکنم،در کشور و حتی در جهان بی نظیر باشد.


*بزرگترین آرزوی شما و در واقع سقف آرزوهای ورزشی شما کجاست؟
از ارزوهای همیشگی و قلبی بنده دیدار با رهبر عزیزم میباشد و انشالله و به یاری خداوند متعال بتوانم در این عرصه برای کشورم ایران افتخار افرین باشم و با بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران،بر بام جهان ،قلب رهبر عزیزم را خوشحال و خرسند نمایم.

c_300_250_16777215_10_images_61946.jpg


*از مسولین ورزشی ذیربط چه انتظاراتی دارید.
از تمامی مسوولان محترم جدا خواهشمندم بنده را جهت رسیدن به هدفم که ثبت این رکورد ورزشی است حمایت و مساعدت نمایند و امیدوارم در کشور بزرگ و پهناور ایران اسلامی و ورزشدوست یکنفر پیدا شود و واقعان قدر و اهمیت این تلاشها و کوششها را درک نماید و بنده را در این مسیر حمایت و مساعدت نماید تا بتوانم به هدف اصلی خویش که ثبت این رکورد در کتاب گینس هست دست یابم و از این طریق و این رشته شاد و مفرح ،پرچم کشور عزیزم ایران را بر بام جهان برافراشته نمایم و افتخار بزرگی  برای کشور عزیزم ایران اسلامی بدست اورم.


*چه توصیه ای به نوجوانان و جوانان دارید.
بنده بدون هیچ انکانات و مربی به این رکورد دست یافته و به نوجوانان و جوانان عزیز کشورم توصیه میکنم که اگر فردی با 42 سال سن میتواند با وجود بیماری دیابت که حقیقتان چندین و چند سال است که متاسفانه دامنگیر بنده شده و هر شب دارو و انسولین استفاده مینمایم ،چنین کار و رکوردی را انحام دهد پس شماجوانان قطعان تواناییهای بالایی دارید و میتوانید ورزش کنید تا جامعه ای سالم و بدور از افسردگی انشالله داشته باشیم


*و در آخر اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟
در پایان از تمامی کسانیکه بنده را حمایت و مساعدت کردند از جمله فرماندار محترم شهرستان گالیکش، فدراسیون ورزشهای همگانی کشور ، هیات محترم ورزش همگانی استان گلستان ، فرمانده محترم سپاه گالیکش، اداره ورزش شهرستان گالیکش،هیات ورزشی روستای چقر بش قارداش و همه هواداران محترم بخصوص برادر مومن ،و انقلابی و بسیجی ام که همیشه اقای ابراهیم عباسی که همیشه یار و پشتیبان ومشاور و دلسوز بنده بوده است کمال تشکر و قدر دانی را دارم. از تمام دوستان ورزشی و ورزشدوست که تمایل دارند با بنده همکاری کنند با شماره همراه 09118748270 تماس بگیرند.

c_300_250_16777215_10_images_61947.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر