c_300_250_16777215_10_images_774987_698.jpg

تركمن سسي - مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر يكشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاداسلامی واحدگرگان برگزار شد.


به گزارش تركمن سسي ، در این مراسم آخوند عبدالجبار میرابی روحاني اهل سنت ترکمن در تبیین شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ايشان امام خمینی را در دوران نوجوانی و جوانی درک کرد و تا آخر عمر هم در راه مبارزه و اعتلای انقلاب دست برنداشت.

وی از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان عامل اتحاد و همدلی شیعه و سنی نام برد و افزود: این ویژگی به حدی نزد ایشان پررنگ است که برای مردم اهل سنت مظلوم فلسطین کتاب نوشته تا ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیل علیه آنها بهتر به دنیا معرفی شود.
آخوند میرابی افزود: مرحوم آيت الله هاشمی رفسنجاني ياور رهبري بود و هم رزم بودن با مقام معظم رهبري در دوران مبارزات خود را افتخار مي دانست.
حاج آخوند ميرابي در ادامه گفت : اين حضور گسترده جامعه دانشگاهي و ساير اقشار مردمي در مراسم چهلم مرحوم هاشمی رفسنجاني ، نشانه قدرشناسي ، وظیفه شناسی و غنای فرهنگی این مردم است.
در این مراسم نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان، جمعی از علمای شیعه و سنی و مسوولان استان، اساتيد  دانشگاه، دانشجویان و سایر قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر