c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-قاتل بر سر دریافت ارثیه اعضای خانواده اش را در کلاله به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فرمانده انتظامی گلستان گفت:در ساعت 20:17 دقیقه شنبه ماموران پلیس شهرستان کلاله در جریان خبر قتل سه عضو از یک خانواده قرار گرفتند که با حضور در محل مشخص شد، مردی 60 ساله و همسر میانسالش به دلیل ضربه با جسم سخت و نوه خردسال آنها بر اثر خفگی به قتل رسیده اند و در این بین خودروی سمندی که در خانه بوده به سرقت رفته است.

 

سردار علی اکبر جاویدان افزود:با تحقیق از همسایه این خانواده مشخص شد پسر این خانواده که تازه از خارج کشور بازگشته بود ساعتی قبل با خودروی سمند از خانه خارج شده و از همین رو مشخصات این خودرو و تصاویر متهم دراختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد.

 

وی ادامه داد:ماموران در کمتر از 10 ساعت موفق شدند متهم را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

 

جاویدان اضافه کرد:این فرد در بازجویی ها اعتراف کرد که مدتی قبل به دلیل اختلاف از همسرش جدا شده و هفت سال در کشور هند برای دریافت مدرک مهندسی سکونت داشت و بعد از بازگشت به کشور چندین بار بر سر مسائل مالی و دریافت سهم الارث با پدرش درگیر شده بود.

 

وی ادامه داد:این فرد در آخرین درگیری شنبه این هفته، با تبری که در خانه بوده به پدر و مادرش حمله می کند و فرزند خواهرش هم که شاهد این ماجرا بوده خفه می کند.

 

جاویدان گفت:در حال حاضر این فرد با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر