c_300_250_16777215_10_images_000---------------------------------.jpg

ترکمن سسی-یکی از لیدرهای یاشولی های انتخاباتی سنتی گنبدکاووس در گروه تلگرامی منتسب به این گروه متنی را منتشر ساخت که باعث تاسف و حیرت فعالان انتخاباتی و سیاسی شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،دکتر(ج.س) در گروه های مجازی تلگرامی انتخاباتی گنبدکاووس متنی را به اشتراگ گذاشت که حاوی اهانت و نکته ای تامل برانگیز است.

 

به اعتقاد بسیاری از فعالان شاخص سیاسی و انتخاباتی شهرستان گنبدکاووس،(ج.س)با شعار اصلاح یاشولی های سنتی انتخاباتی و صرفا به دلیل سهم خواهی برای خویش و کسب وجهه از دست رفته اش پا به عرصه انتخابات گنبدکاووس گذاشت.

 

وی متنی را در گروه های تلگرامی منتشر ساخت و پس از معرفی مخالفان و منتقدان یاشولی های سنتی با سفسطه و بازی با کلمات به این گروه ها تهمت های به دور از واقعیت زیادی نسبت می دهد که نکته ی زیر اوج تهمت های این فرد است.

 

ماموریت دارند که با ایجاد یک گروه یاش اولی گری موازی تحت عناوینی چون موج دوم و یاش اولی های مدرن وغیره جریان آغزی بیرلیک رو به شکست بکشانند.

 

این فرد در اتاق همفکری خویش با کلی گویی و بدون اشاره به مصداق سخن از ماموریت مخالفان و منتقدان یاشولی های سنتی انتخاباتی می زند.

 

سوالی که متبادر به ذهن می گردد بیان این نکته است که منظور از ماموریت، چگونه ماموریتی است و منتقدان یاشولی های سنتی انتخاباتی چون کاندیداهای ادواری،گروه های متحد این کاندیداها و اعضای این گروه ها مامور کدام ارگان،سازمان،اداره،تشکل،گروه و... هستند که(ج.س)سخن از ماموریت آنها می گوید؟و به دلیل این ماموریت واهی و دروغین قصد تخریب وجهه آنان را دارد؟

 

به نظر منتقدین و مخالفان یاشولی های سنتی انتخاباتی،این فرد معلوم الحال که ادعای استادی در دانشگاه را دارد باید جواب سوالات فوق را بدهد و نیت واقعی خود را از متن فوق تشریح دهد.

 

یکی از تحلیل گران قدیمی مسائل سیاسی منطقه با بیان جهالت در سخن و حماقت در رفتار(ج.س)گفت:برای ما تاسف بار است که لیدر گروهی به برادران منتقد ترکمن خود چنین تهمت های سخیفانه ای بزند،وی باید شفاف سازی کند که منظور وی از ماموریت گروه های منتقد یاشولی های سنتی انتخاباتی چیست؟این حربه و انتساب مخالفان به برخی جاها،از ترفندهای کثیف انتخاباتی و سیاسی است که نشان از بی شعوری سیاسی مروج اینگونه سخنان دارد.

 

یکی دیگر از فعالان انتخاباتی گنبدکاووس با اظهار تاسف شدید نسبت به اظهارات این فرد،گفت:اینگونه سخنان آفت انتخابات است و باعث دلزدگی فعالان انتخاباتی،چهره های شاخص سیاسی و مردم می شود و تاثیر مستقیم منفی در حضور عامه مردم پای صندوق های رای دارد،ما باید تلاش کنیم تا مردم را به حضور حداکثری تشویق کنیم نه اینکه به گروه های انتخاباتی و سیاسی فعال که شب و روز جهت گرم تر شدن تنور انتخابات زحمت می کشند،بگوییم این افراد مامور هستند و ماموریت دارند.

 

وی در پایان تاکید کرد:به نظر من به کار بردن لفظ ماموریت دارند،دارای تبعات سنگین حقوقی،سیاسی،اجتماعی و حتی تبعات بدتر دیگری برای گوینده این سخن است که این تبعات می توانند وی را مجبور به جوابگویی کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر