c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

ترڪمن سسی-بخشداری مرڪزی گنبدڪاووس در اولین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها روز پرڪاری را سپری ڪرد.

احمدرضا آدینه بخشدار بخش مرکزی گنبدکاووس دقایقی پیش در تماس با خبرنگار ترڪمن سسی گفت:تا عصر امروز 105 نفر در بخشداری مرڪزی گنبدڪاووس جهت ڪاندیداتوری برای انتخابات شوراها ثبت نام ڪرده اند ڪه 3 نفر این عزیزان را بانوان تشڪیل می دهند.

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد ثبت نامی های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تا کنون در این بخشداری انجام شده است.

داود آورند عضو بخش مرڪزی و مسئول ثبت نام داوطلبین بخش مرڪزی شورای روستاها مستقر در بخشداری مرکزی شهرستان گنبد کاووس ،در پی انتشار مطلبی تحت عنوان (بهانه عجیب بخشداری مرڪزی گنبدڪاووس و اعتراض شدید داوطلبین شوراهای روستاها) در این پایگاه خبری گفت: در خصوص ثبت نام از کاندیداها در این بخشداری هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در همان ساعات اولیه به کاندیداها اعلام شده است به دلیل تعداد زیاد داوطلبین اولویت با ڪسانی است ڪه قبلا در دفاتر پیشخوان ها ثبت نام ڪرده اند و همه را ثبت نام می ڪنیم فقط باید ڪمی صبر ڪنند.

وی گفت:ما تاڪید ڪردیم ڪه ڪاندیداها می توانند در دفاتر پیشخوان دولتی(پست بانڪ ها) ثبت نام ڪنند اما نگفتیم ڪه ثبت نام نمی ڪنیم ڪه متاسفانه برای برخی از ڪاندیداها و دوستان عزیز سو تفاهم پیش آمده است.

آورند در پایان خاطر نشان کرد : بخشداری مرڪزی گنبدڪاووس تا آخرین ثانیه مهلت قانونی ثبت نام کاندیداهای انتخابات از تمام داوطلبین عزیز ثبت نام می ڪند.



 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر