c_300_250_16777215_10_images_00---------.jpg

ترکمن سسی-مهاجم تیم ملی با وجود مصدومیت در تمرین دیروز اما مشکلی برای همراهی شاگردان کی روش ندارد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه،سردار آزمون در تمرین روز گذشته تیم ملی دچار مصدومیت جزئی شد و پزشکان را به بالای سر خود کشاند. آزمون که بر اثر تکل عزت الله پورقاز در جریان تمرین دردی را تحمل کرد و دقایقی روی زمین افتاد، توسط پزشکان تیم ملی مداوا شد و به تمرین برگشت.

 

مهاجم ایرانی روستوف که کی روش حساب زیادی روی او باز کرده است، در ادامه تمرینات سبکی را انجام داد اما مصدومیتش جدی نیست و می تواند ایران را مقابل قطر همراهی کند.

 

با توجه به شرایط جسمانی خوب آزمون و عملکرد مطلوبش در بازی های باشگاهی اخیر، او مهره ای تاثیرگذار برای تیم ملی مقابل قطر است که خوشبختانه مصدومیتش به خیر گذشت و می تواند برای تیم ملی بازی کند.

 

سردار آزمون یکی از مهاجمان نامدار ‌و غیرقابل چشم پوشی تیم ملی است که رقابت سختی برای حضور در ترکیب تیم ملی با هم پستی هایش دارد.

 

 

سردار آزمون که با وجود اندکی مصدومیت حضور قبراقی در تمرینات داشت، در بخشی از تمرین تیم ملی اینطور با پرش های بلندش چشم کی روش را خیره کرد. همانطور که می بینید او پرش درجای در حد یک متر داشته و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز محو تماشای گلزن جوان خود است، بازیکنی که اگر در اوج آمادگی باشد قفل هر دروازه ای را در آسیا می شکند، قطری ها این را خوب می دانند!

c_300_250_16777215_10_images_00-----.jpg

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر