c_300_250_16777215_10_images_2015_-.jpg

ترکمن سسی-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی،یک کودک خارجی که در پارک جنگلی این شهرستان گم شده بود، پیدا و به خانواده اش تحویل شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرهنگ رضا عسگری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود:روز گذشته،فردی با حالت پریشان و مضطرب به همکاران مستقر در پارک جنگلی النگدره مراجعه و خبر از گم شدن کودک خود داد.

 

وی اظهار داشت:پس از اظهارات این فرد، مشخص شد که آنها تبعه کشور تاجیکستان هستند و مامورین اقدامات لازم را برای پیدا کردن این کودک آغاز کرده و پس از یک ساعت تلاش نیروهای به کارگیری شده در این عملیات، کودک پیدا و به خانواده اش تحویل داده شد.

 

وی عنوان کرد که اعضای خانواده کودک گم شده پس از یافتن فرزند خود،با حضور در سامانه 197 از این اقدام دلسوزانه و متعهدانه پلیس به صورت ویژه تقدیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان به گردشگران ومسافران توصیه کرد که در مکان‌های تائید شده و امن مستقر شوند و در زمان تفریح و تفرج،نسبت به حفظ و مراقبت از وسایل بخصوص وسایل ارزشمند و قیمتی خود کوشا باشند.

 

عسگری گفت:تلفن فوریت ‌های پلیسی 110 به صورت شبانه ‌روزی پاسخگوی امدادخواهان است و شهروندان در صورت مواجهه با مشکلات دارای اولویت و فوریت پلیسی،موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر