c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

ترکمن سسی- معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از ثبت نام 606 نفر داوطلب عضویت درپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها دراین شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالقدیر کریمی روز جمعه درنشست خبری، اظهار داشت: ثبت نام این تعداد داوطلب عضویت در شوراها از 30 اسفند 95 تا پایان روز گذشته بوده است که از این تعداد 583 نفر مرد و بقیه خانم هستند.
وی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان، 81 نفر شامل 69 مرد و 12 خانم در شهر گنبدکاووس، هفت نفر مرد در شهر مرزی اینچه برون، 431 نفر شامل 421 مرد و 10 خانم در بخش مرکزی و 87 نفر شامل 86 مرد و یک خانم دربخش مرزی داشلی برون می باشند.
کریمی با ابراز رضایت از روند ثبت نام داوطلبان عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستاها در این شهرستان، از داوطلبانی که قصد ثبت نام در انتخابات پیش رو را دارند درخواست کرد، ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند.
وی اضافه کرد: اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام داوطلبان از طریق شوراها، دهیاران، علما و روحانیون و معتمدان در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس انجام شده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از تلاش خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و با تاکید بر راه اندازی اتاق خبر و عضویت خبرنگاران در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات این شهرستان یادآور شد: رسانه ها از مهمترین ظرفیت ها در اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات هستند.
کریمی، برگزاری انتخابات قانونی و سالم با رعایت اصل بی طرفی را مهمترین دغدغه متولیان برگزاری انتخابات دانست و گفت: برای تحقق این مهم هیات های اجرایی در شهر گنبدکاووس و دو بخش مرکزی و داشلی برون متشکل از معتمدین توانمند از اقوام و طیف های سیاسی و نیز هیات بازرسی تشکیل شده است.
وی، به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب نیر اشاره کرد و افزود: دولت همچون سال قبل برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی برنامه دارد که این برنامه ها در سطح کشور، استان ها و نیز شهرستان ها اجرایی می شود.
کریمی اضافه کرد: در شهرستان گنبدکاووس شعار امسال با استفاده از ظرفیت، توانمندی و دانش بومی هر روستا و در قالب 'هر روستا یک طرح اقتصادی' اجرایی می شود زیرا اعتقاد داریم راه نجات توسعه و پیشرفت کشور، استان و شهرستان از مسیر اقتصاد مقاومتی می گذرد.
، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین نشست ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران در امر اطلاع رسانی، گفت: اطلاع رسانی صحیح از حوزه انتخابات زمینه ساز حضور حداکثری مردم در این رخداد مهم سیاسی است که رسانه ها نقش مهمی در آن ایفا می کنند.
فرهاد شیبک، با تاکید بر عضویت خبرنگاران درکمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گنبدکاووس افزود: آگاهی بخشی درست به مردم و داوطلبان از نیازهای ضروری برای حضور حداکثری آنان درانتخابات است.
وی، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را مهم دانست و از افراد دارای صلاحیت و توانمند بویژه درمناطق روستایی و محروم خواست برای نامزدی در انتخابات شرکت نمایند تا تعداد داوطلبان به حد نصاب لازم برای تشکیل شورای اسلامی روستا برسد در غیر این صورت آن روستا از داشتن شورا برای چهار سال محروم خواهد شد.
شهرستان گنبدکاووس که 18 درصد جمعیت یک میلیون و868 هزار نفری گلستان را دارد، در شرق این استان واقع است. / ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر