c_300_250_16777215_10_images_62148.jpg


ترکمن  سسی – غفور آخوند چرکزی خطیب نماز جمعه شهر اینچه برون در نماز جمعه امروز 4 فروردین احترام والدین را از موارد مورد تاکید در تعالیم اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، غفور آخوند چرکزی  در نماز جمعه امروز شهر اینچه برون با تبریک آغاز سال نو شمسی و آرزوی سالی پر برکت و همراه با توفیق و عزت برای عموم مسلمانان، با اشاره به آیات نورانی از قرآن مجید و ذکر احادیث و روایات متعدد از بزرگان دینی به ضرورت احترام والدین و تکریم آنان به ویژه مقام زن و مادر تاکید نمود.
خطیب نماز جمعه شهر اینچه برون در بخشی از سخنان خود با اشاره به حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در روز و ساعات سال تحویل در میان مرزنشینان بخش داشلی برون و ارتباط تنگاتنگ وی با مرزنشینان و بازدید ایشان از نقاط مرزی استان گلستان و تلاش های وی و همکاران وی در مرزبانی برای تامین امنیت مردم و میهن اسلامی مان تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است امام جمعه شهر اینچه برون مدد آخوند هوشمند می باشد و ایراد خطبه های نماز جمعه و امامت نماز جمعه این شهر مرزی را بر عهده دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر