c_300_250_16777215_10_images_2015_81833893-70294419.jpg

ترکمن سسی-فرمانده پلیس راه مینودشت،گفت: به علت بی احتیاطی راننده یک دستگاه پراید در محور گنبدکاووس - مینودشت، پنج سرنشین این خودرو مصدوم شدند که یک نفر آنان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،سرگرد محمد فخیره اظهار داشت:این حادثه رانندگی عصر جمعه بین خودروی پراید با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برون شهری رخ داد.

 

وی گفت:در این حادثه پراید به علت تخطی راننده آن از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به سبب شرایط نامساعد جوی و لغزندگی جاده، به اتوبوس برخورد کرده است.

 

سرگرد فخیره اضافه کرد:مصدومان این حادثه بلافاصله توسط نیروهای فوریت های پزشکی اوژانس 115 به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند که یکی از مصدومان به علت شدت جراحات چند ساعت بعد فوت کرد.

 

مجید ایگدری مسئول مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اسامی یک فوتی و 4 مصدوم این حادثه را به شرح ذیل اعلام کرد:

 

1 - محمدعلی عادلی کول 60 ساله

2 - فاطمه عادلی کول 22 ساله

3 - مصطفی عادلی کول 37 ساله

4 - علیرضا گندک چی یک ساله

5- ماندگار دلیل زاده 60 ساله

 

درهمین پیوند دکتر رضا صابری مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز گفت: از پنج مصدوم این حادثه 'محمدعلی عادلی کول'، 60 ساله به دلیل مشکلات قلبی متاسفانه با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان شهید مطهری فوت نمود و بقیه مصدومان هم اکنون بستری هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر