c_300_250_16777215_10_images_000000000000000000000000----------______-------.jpg

ترکمن سسی-طبق اعلام فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان ترکمن در ایام ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا، 249 نفر در شهرستان ترکمن با حضور در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و سیجوال ثبت نام نهایی شده اند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن؛  با ابلاغ دستور پایان یافتن زمان ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و بر مبنای آخرین اطلاعات، 249 نفر در شهرستان ترکمن با حضور در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و سیجوال ثبت نام نهایی شده اند.

 

فرماندار ترکمن افزود؛ از مجموع این تعداد، 50 نفر مربوط به شهر بندرترکمن، 97 نفر مربوط به بخش مرکزی و 102 نفر نیز مربوط به بخش سیجوال می باشد.

 

فیروزی در ادامه گفت: از میان ثبت نام شدگان نهایی در این مدت، 240 نفر مرد و 9نفر نیز از میان بانوان گرامی که 4نفر مربوط به شهر بندرترکمن و یک نفر مربوط به بخش سیجوال و 4 نفر مربوط به بخش مرکزی بوده اند.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان ترکمن در پایان افزود: ثبت نام از داوطلبان از 30 اسفند 95 آغاز شده و تاساعت 24 امروز 6 فروردین ادامه داشت و مراکز ثبت نام طی این مدت و در تعطیلات نوروز در خدمت داوطلبین محترم و مشغول ثبت نام از عزیزان بوده اند که جا دارد تقدیر و تشکر ویژه ای در این راستا از همکاران خویش داشته باشم و در انتها از تمامی داوطلبین هم که جهت تحقق انتخابات پرشور در صحنه حضور یافته اند هم تشکر می کنم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر