c_300_250_16777215_10_images_62152.jpg

ترکمن سسی - نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن انتخابات 29 اردیبهشت امسال، حضور پرشور مردم در این رخداد سیاسی را مایه سربلندی نظام، ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه استکبار بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، شهرام کوسه غراوی شامگاه یکشنبه درجشنواره 'فرهنگ و اقتصاد روستا' در روستای 'تمر قره قوزی' شهرستان کلاله در شرق استان گلستان ، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره با تبعیت از منویات رهبری، همگام با نظام بوده و از آرمان های انقلاب دفاع کرده اند.
وی گفت: انتخابات پیش رو یعنی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها، فرصت مناسبی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی است.
کوسه غراوی اضافه کرد: امروز دشمنان تلاش زیادی برای حضور کمرنگ مردم در این صحنه مهم سیاسی انجام می دهند که شرکت گسترده واجدین شرایط این توطئه را خنثی می کند.
وی تصریح کرد: مردم ایران همواره در عرصه های مختلف در کنار رهبری و نظام اسلامی بوده اند و این بار نیز با مشارکت گسترده در انتخابات، بار دیگر افتخار و سربلندی کشور را در عرصه های داخلی و بین المللی رقم خواهند زد.
نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه کارآفرینی و اشتغال برای جوانان، گفت: امروز دولت از طریق صندوق توسعه امید تسهیلات خوبی با کارمزد پایین، برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا پرداخت می کند که جوانان و کار آفرینان باید از آن استفاده نمایند.
به گزارش ایرنا، محمد کوچک نژاد، رئیس شورای اسلامی روستای تمر قره قوزی کلاله نیز دراین مراسم، گزارشی از توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه این روستا و دیگر روستاهای دهستان تمران شهرستان در عرصه های کشاورزی، دامپروری، باغداری ارائه کرد.
وی از نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی خواست، به توسعه زیرساخت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی روستاها توجه جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، برگزاری برخی بازی های بومی محلی، مسابقات ورزشی، کشتی محلی (گورش)، موسیقی اصیل ترکمنی، برپایی نمایشگاه و غرفه های عرضه تولیدات روستاها، صنایع دستی، انواع نان و غذاهای محلی و نیز مراسم عروسی یک زوج جوان روستایی از برنامه های جنبی جشنواره فرهنگ و اقبصاد روستا بود.
در این جشنواره فرهنگی و اقصتادی، جمع زیادی از اهالی روستاهای دهستان تمران کلاله، برخی مدیران استانی، فرماندار، بخشداران و مدیران شهرستان حضور داشتند.
همچنین مشابه این جشنواره در روستای 'گچی سو بالا' از توابع بخش مرکزی کلاله در فاصله 55 کیلومتری شمال شرقی مرکز این شهرستان و درجوار مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی (ع) برگزار شد.
دراین جشنواره فرهنگی که نماینده مردم منطقه درمجلس، فرماندار کلاله، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، برخی مدیران و جمع زیادی از مردم مناطق روستایی این شهرستان حضور داشتند، برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اجرا شد./ ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر