c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان با مهم دانستن انتخابات 29 اردیبهشت 96، حضور پرشور مردم در این رخداد سیاسی را تجلی جمهوریت نظام اسلامی دانست و بر آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، حسن صادقلو درجمع اعضای هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت ستاد انتخابات شهرستان کلاله درشرق استان گلستان، اظهار داشت: همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات باید با رعایت عدالت و مر قانون زمینه را برای حضور پرشور مردم در این صحنه سیاسی فراهم آورند.
وی بابیان اینکه انتخابات دارای دو وجه صورت ظاهر و سیرت باطن است، گفت: باید طوری حرکت کنیم که تراز فرهیختگی با آموزه های دینی، اندیشه های امام راحل و شهیدان در برگزاری انتخابات تجلی پیدا کند.
صادقلو اضافه کرد: هر اقدامی که در سامانه افکار، حضور در انتخابات را شکوفا و مشارکت را بالا ببرد، نقطه مطلوب است، بنابراین بایستی در حرکت ها؛ دوستی ها و در کنار هم بودن ها پایدار بماند.
استاندار گلستان همچنین باتاکید برضرورت پرهیز داوطلبان از قول و وعده در زمان تبلیغات، تصریح کرد: قول و وعده در انتخابات، نوعی فریبکاری است زیرا عمل به بیشتر این قول ها در چارچوب قانون و حدود اختیارات شوراها نیست.
وی افزود: در انتخابات عدالت در رفتار، جناحی عمل نکردن، قومیتی کار نکردن و حق الناس را رعایت کردن باید مورد توجه قرار گیرد.
بر اساس این گزارش ، فرماندار کلاله نیز در این نشست از فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: 841 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان ثبت نام کردند که 30 نفر خانم و 811 نفر مرد هستند.
نصرت برزگر، افزود: تعداد 84 مرد و 13 زن برای شورای شهر کلاله، 30 مرد و یک زن برای شورای شهر فراغی، 375 مرد و 14 زن برای روستاهای بخش مرکزی و 222 مرد و 2 زن برای روستاهای بخش پیشکمر این شهرستان ثبت نام کردند.
شهرستان کلاله با افزون بر 110 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
استاندار گلستان همچنین روز دوشنبه از ستاد انتخابات شهرستان های آزادشهر، مینودشت و گالیکش درشرق استان گلستان بازدید و نشست هایی را با عوامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار کرد./ ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر