c_300_250_16777215_10_images_62172.jpg

ترکمن سسی -  فرماندار شهرستان آق قلا بر تعامل و هم افزایی در راستای تولید ثروت و تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی فرمانداری آق قلا ،صبح دوشنبه هفتم فروردین ماه، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات سوارکاری و کورس بهاره شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "عبدالقدیر کریمی" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس ، "عبدالحکیم فیروزی" فرماندار شهرستان ترکمن ، حجت الاسلام "محمود ترابی" ، "حاج عبدالرزاق آخوند رهبر" و "حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی" ائمه محترم جمعه شهرهای گنبد کاووس آق قلا ، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای مذکور ، هیات های سوارکاری و مسئولین برگزاری مسابقات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بر اساس این گزارش ، "امانگلدی ضمیر" با بیان اینکه " تنها هماهنگی برگزاری مسابقات مدنظر جلسه نیست" شعار سال رهبر فرزانه انقلاب را فصل الخطاب قرارداد و بر توسعه و رونق صنعت اسب و نگاه ویژه به این صنعت در راستای تولید ثروت تاکید کرد.
فرماندار شهرستان آق قلا افزود: اقتصاد مقاومتی بر مبنای تکیه بر داشته های داخلی و هدایتگری سرمایه و توان برای باروری ظرفیت های بالقوه است و می طلبد که دست اندرکاران و مسئولان صنعت اسب و اسب داری به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند تا تقویت و توسعه آن به تولید ثروت و اشتغال پایدار انجامد.
وی ضمن اشاره به احداث تنها مرکز تشخیص بیماری های اسب کشور و داشتن پتانسیل و بستر لازم شهرستان آق قلا در این حوزه ، لزوم توجه به این صنعت و همچنین توسعه گردشگری اسب تاکید کرد.
"ضمیر" ، شروع برگزاری مسابقات کورس بهاره در شهرستان آق قلا را 17 فروردین ماه و به مدت 10 هفته اعلام نمود و گفت: آق قلا به دلیل برخورداری از اقلیم مطلوب، مردم خونگرم و نزدیکی به مرکز استان می تواند به قطب برگزاری مسابقات سوارکاری در استان و کشور تبدیل شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر