c_300_250_16777215_10_images_62347.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امسال در مراسم گرامیداشت مختومقلی فراغی بیش از ۸۰ مهمان خارجی از کشور ترکمنستان و برخی کشورهای دیگر حضور خواهند داشت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری شبستان ، علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز (26 فروردین) در جلسه کارگروه اجتماعی و بررسی اقدامات و برنامه های فرهنگی استان با اشاره به فرارسیدن سالروز تولید شاعر مسلمان ترکمن، مختومقلی فراغی گفت: همه ساله مراسم گرامیداشت این شاعر بزرگ ترکمن در 28 یا 29 اردیبهشت برگزار می شد.
 
وی افزود: امسال هم سفارت ترکمنستان در تهران و سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد برای برگزاری این مراسم در روزهای 27 و 28 اردیبهشت توافق کرده اند که با توجه به در پیش بودن انتخابات در تلاش هستیم این مراسم 15 اردیبهشت برگزار شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در  پیش است و با توجه به حضور 80 مهمان خارجی از ترکمنستان و کشورهای دیگر، ممکن است مشکلات سیاسی و امنیتی در استان به وجود بیاید.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره شعار امسال، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» همه نهادها موظف هستند تا در راستای عملیاتی کردن آن قدم بردارند.
 
طهماسبی گفت: نباید تصور شود که فقط دولت مسئول تحقق و اجرای اقتصاد مقاومتی است، بلکه سایر قوا و دستگاه ها نیز باید تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه دولت اعلام کرده است که سالانه 630 هزار شغل ایجاد می کند، افزود: برهمین اساس سالانه 500 هزار نفر بیرون از دایره اشتغال قرار می گیرند که هر سال بر تعداد آنها افزوده می شود، برای همین حل مشکل اشتغال نیازمند خرد و جهاد جمعی است.
 
طهماسبی همچنین از هنرمند جوان گلستانی «علی غریب» که توانسته بود در مسابقه تلویزیونی «زمانی برای خندیدن» عنوان نخست را کسب کند، قدردانی کرد و از فرماندار کردکوی خواست تا از این هنرمند جوان تقدیر ویژه ای به عمل بیاورد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر