c_300_250_16777215_10_images_62397.jpg

ترکمن سسی - در چند سال اخیر توسعه شهرستان آق قلا در حوزه راه و عمران شهری شتاب بیشتری گرفته است و بسیاری از کاستی های چند ساله آق قلا در این حوزه مرتفع شده و در مسیر توسعه مطلوبی گام نهاده است.

زیرساخت ها و امور زیربنایی و مسکن  در زندگی شهری شهروندان تاثیرات زیادی دارد و کیفیت زندگی شهری را مستقیما تحت تاثیر قرار میدهد. از مشکلاتی که شهروندان آق قلایی ، در حوزه عمران شهری در سال های گذشته با آن مواجه بودند می توان موارد زیر را برشمرد:
- نابسامانی در مسکن مهرِ نافرجام این شهرستان
- معضل و نابسامانی در چهارراه مرگ ! که نزدیک به سه دهه بر صورت پیر و جوان در این شهر سیلی میزد .
- ناتمام بودن اولین و تنها مجتمع فرهنگی هنری شهرستان با زیربنای بیش از ۲۰۰۰ متر مربع
- معضل زیاد مشکلات ترافیکی با توجه به ناتمام بودن عملیات اجرایی پل خرمشهر
- وضعیت بسیار ناخوشایند و نابسامان راههای روستایی شهرستان
و بسیاری از مشکلات ریز و درشتی که کسی امید به حل آنها نداشت.
که بحمدا... در این چند سال اخیر با پشتکار و پیگیریهای مکرر مسئولین ذیربط به ویژه راه و شهرسازی آق قلا گام های مفیدی در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان صورت گرفته است.
امروز تمامی واحدهای مسکن مهر که تعهدش بر دوش دولت سنگینی میکرد به مردم عزیز و شریف آق قلا تحویل شده است و مردمی که در آن زندگی می کنند ، لبخند رضایت بر لب داشته و امید به زندگیشان افزایش یافته است.
عملیات اجرایی پل خرمشهر به اتمام رسیده و انجام این مهم موجب شده است تا بار ترافیکی سایر خیابانهای سطح شهر تا حدود زیادی کاهش یافت.
ساماندهی چهارراه مرگ را که به رویایی دست نیافتنی برای مردم آق قلا تبدیل شده بود ، با پیگیریهای فراوانی که از فرمانداری شهرستان ، نمایندگان حوزه انتخابیه ، اداره کل راه و شهرسازی استان و ...انجام شده ، کلنگ زنی شده و این پروژه امروز حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
حدود ۳۰ کیلومتر راههای روستایی شهرستان از دلیجه ، شورحیات گرفته تا عباس آباد و آقدکش و ... ، گوک تپه و سد روکش آسفالت شده و این ها نشان از پیگیریها و تلاش های شبانه روزی در این حوزه می باشد.
لذا به عنوان یک شهروند آق قلایی با تشکر از همدلی مسئولان شهر و همه فعالیت های خوب در این حوزه از امانگلدی ضمیر فرماندار محترم شهرستان و به ویژه از مهندس مهدی ملک مدیر خلاق و توانمند راه و شهرسازی شهرستان آق قلا در ۴ ساله اخیر ،توفیق مدیران شایسته را در عرصه های خدمت به مردم شریف شهرستان و استان مسئلت دارم.
شهروند آق قلایی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر