c_300_250_16777215_10_images_62400.jpg

 

ترکمن سسی-قهرمان گنبدی عضو تیم والیبال ساحلی ایران پس از پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، گفت: خدا را شکر می کنم که با این قهرمانی توانستیم دل های مردم را شاد کنیم و از این مسابقات سربلند بیرون بیایم، برای کسب سهمیه جام جهانی امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از قابوس نامه،رحمان رئوفی با بیان اینکه مردم با استقبال خود ما را شرمنده خودشان کردند، افزود: در مسابقات قهرمانی مردان والیبال ساحلی آسیا در تایلند 32 تیم شرکت داشتند که همه تیم ها برای رسیدن به جام جهانی تلاش داشتند.

 

وی  با اشاره به اینکه تیم های شرکت کننده در آمادگی خوبی به سر می بردند و روز اول امکان اینکه قهرمان را مشخص کرد نبود، گفت: 14 تیم خوب در این مسابقات حضور داشتند، همه با تمام توان آمده بودند و شرایط ویژه ای بود، که ما توانستیم با شکست 2 بر صفر اندونزی به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم و امیدوارهستیم  تا مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنیم.

 

در ادامه بهمن سالمی نیز در گفتگو با خبرنگار ما، افزود: خدا روشکر که از این مسابقات سربلند بیرون آمدیم و من از مردم  به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم و این قهرمانی حاصل تلاش 6 سال تمرین های شبانه روزی است که در کنار رحمان رئوفی به دست آمد.

 

ورزشکار ملی پوش تیم والیبال ساحلی با بیان اینکه محل مسابقات از رطوبت بالایی برخوردار بود، گفت: شرایط بازی در آن آب و هوا با رطوبت 75 درصدی سخت بود.

 

بهمن سالمی با اشاره به اینکه استقبال مردم دل ما را شاد کرد، افزود: گنبدکاووس مهد والیبال آسیا است ولی متاسفانه زمین مناسبی برای تمرین والیبال ساحلی نداریم و هر روز چندین کیلومتر را برای تمرین به آق قلا یا بندرترکمن می رویم.

 

در ادامه رئیس ورزش و جوانان گنبدکاووس با بیان اینکه شرایط سخت افزای برای برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در المپیک وجود دارد، گفت: مهم ترین دغدغه ما نبود خوابگاه و امکانات رفاهی است که این موضوع باعث می شود تا شرایط حضور تیم های خارجی را نداشته باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر