c_300_250_16777215_10_images_62403.jpg

ترکمن سسی - حاج اسماعیل آخوند قدیری امام جمعه روستای چنارلی و عصام الدین آخوند گوگلان معاونت آموزشی مدرسه ربانیه چنارلی با شیخ کامل بن اسکندر مفتی جمهوری تاتارستان روسیه در مشهد دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش ترکمن سسی شیخ کامل بن اسکندر در این دیدار از اهتمام جمهوری اسلامی ایران به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در تهران و اعزام چندین نفر از جمهوری تاتارستان  جهت شرکت در این مسابقات و نیز از  اتحاد و همبستگی  همه اقوام در ایران ابراز خرسندی نمود.

 مفتی جمهوری تاتارستان روسیه در این دیدار حرکت های افراطی و گروه های تکفیری در دنیا را محکوم نمود و بر لزوم وحدت جهان اسلام، بالاخص عالمان و نخبگان دینی، با الگو قرار دادن پیامبر اسلام صلی الله علیه و سلم  به عنوان اسوه صلح، آزادگی، عدالت و برادری تاکید نمود.
شیخ کامل بن اسکندر مفتی جمهوری تاتارستان روسیه در این سفر از مرقد و حرم مطهر امام رضا علیه السلام و آرامگاه امام ابو حامد غزالی رحمة الله عليه در طابران طوس مشهد بازدید و زیارت نمود.
دیدار اساتید مدرسه علوم دینی چنارلی با مفتی جمهوری تاتارستان روسیه در هتل درویش مشهد در محل اقامت مفتی جمهوری تاتارستان روسیه در مشهد انجام گرفت.
گفتنی است شیخ کامل بن اسکندر مفتی جمهوری تاتارستان روسیه  همراه رئیس جمهور تاتارستان برای زیارت حرم امام رضا (ع) به ایران و شهر مشهد سفر کرده است.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر