c_300_250_16777215_10_images_61959.jpg

تركمن سسي - نماینده مردم شهرستانهای کردکوی، ترکمن، بندرگز و گُمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت که طرح ساماندهی صیادان غیرمجاز گلستان از سوی نمایندگان استان پیگیری می شود.


به گزارش تركمن سسي به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شیلات گلستان، رامین نورقلی پور در نشستی با مسوولان این اداره با تاکید بر حل مشکلات ساحل نشینان و توانمند سازی صیادان استان، اظهار داشت: شهرستان گُمیشان با ظرفیت بالای آبزی پروری در کشور نیازمند توجه بیشتر است.
این نماینده مجلس گفت: دغدغه اصلی مسئولان گلستان ایجاد اشتغال و تولید است که یکی از مهم ترین ابزارهای آن ظرفیت بالای بخش شیلات استان است.
در این نشست مدیرکل شیلات گلستان نیز با ارائه گزارشی پیش بینی کرد امسال یک هزار و 500 تن میگو در مجتمع پرورش گُمیشان بهره برداری شود.
سید جواد قدس علوی با تصریح بر اینکه تلاش خواهیم کرد تا امسال رشد 50 درصدی تولید میگو در گلستان محقق شود، گفت: کوتاه بودن طول دوره برداشت میگو در گلستان ضرورت نیاز به مراکز عمل آوری بیشتر در استان را بیش از پیش محسوس کرده است.
وی خاطرنشان کرد: گلستان در گذشته با برند خاویار در ایران و حتی جهان شناخته می شد و در تلاش هستیم دوباره این مزیت را در استان زنده کنیم.
مدیرکل شیلات آب چاه های کشاورزی گلستان را ظرفیت مناسبی برای پرورش ماهی در استان دانست و افزود: وجود بیش از 30 هزار حلقه چاه که 18 هزار مورد آن مجاز است، ظرفیت خوبی برای پرورش ماهی فراهم آورده است.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 محمد 1396-02-07 01:44
اقای نورقلی پور آزادی زندانیان مبحوس در بندر ترکمنستان چه شد؟؟؟؟ ایا جنابعالی یک بار با خانواده هاشان دیدار کردین و از نزدیک دیدین چه حالی دارن؟؟؟ اشتغال جوانان چه شد؟؟؟؟ قول و وعده هایی که دادین چه شد؟؟؟ بهترین ها را برای جوانان منطقه به خصوص بندر و گمیشان که محرومن میخواستین... ولی انگار یادتون رفته... ما ها با هزار امید شما را به بهارستان فرستادیم تا صدایمان را راحت تر و واضح تر به شما برسانیم.... بیمارستان گمیشان چه شد؟؟؟ گردشگری آشوراده چه شد؟؟؟ منطقه آزاد؟؟؟ یک سال خورده ای از نماینده شدن جنابعالی میگزرد ولی هنوزم که هنوزه.... کاری کنید که در آینده از جنابعالی به نیکی یاد کنیم...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر