c_300_250_16777215_10_images_63401.jpg

ترکمن سسی - علی یونسی با انتشار پیامی به مناسبت برگزاری شکوهمند انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، از حضور مسوولانه اقوام،‌ و اقلیت های دینی و مذهبی در این انتخابات و رای اکثریت آنان به گفتمان اعتدال ، مدارا و تدبیر قدردانی کرد.

به گزارش ترکمن سسی ، در بخشی از پیام دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی آمده است: حضور حماسه ساز و بی نظیر ملت بزرگ و شریف ایران، به خصوص اقوام ایرانی، اهل سنت،‌ پیروان ادیان توحیدی و طریقه های گوناگون، که در مناطق مختلف کشور در پای صندوق های رای حاضر شدند و به اعتدال ، مدارا و تدبیر رای قاطع دادند، مایه مباهات و سربلندی است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پبروزی مردم ایران در حماسه ملی و جشن انتخابات ریاست جمهوری را به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور منتخب؛ جناب آقای دکتر حسن روحانی، تبریک و شادباش می گویم.
حضور حماسه‌ساز و بی‌نظیر ملت بزرگ و شریف ایران به خصوص اقوام ایرانی، اهل سنت، پیروان ادیان توحیدی و طریقه‌های گوناگون که در مناطق مختلف کشور در پای صندوق های رای حاضر شدند و به اعتدال، مدارا و تدبیر رای قاطع دادند، مایۀ مباهات و سربلندی است.
همه اقوام ایرانی اعم از کرد، بلوچ، ترکمن، آذری، تالش، تات، لر، بختیاری، سیستانی، عرب، مازنی و...، و همه ایرانیان پیرو ادیان آسمانی همچون زرتشتیان، مسیحیان، کلیمیان و صابئین مندایی، گل‌های زیبای بوستان رنگارنگ ایران زمین‌اند که در 29 اردیبهشت برای توسعه، سرافرازی و سربلندی هرچه بیشتر ایران عزیز، به صورت منسجم و همدل آراء خویش را به صندوق های رای ریختند و بار دیگر همبستگی و یکپارچگی ملت ایران را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی، دفاع از تمامیت ارضی و آبادانی ایران بزرگ به رخ جهانیان کشاندند.
آراء اکثریت این عزیران به آقای دکتر حسن روحانی در مناطق مختلف کشور، نشان از اطمینان و اعتماد به دولت تدبیر و امید برای پیمودن راه اعتدال و پیگیری حقوق شهروندی و دستیابی به جامعه ای آزاد، آباد و برابر است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور پرشور و معنادار همه این عزیزان در صحنه انتخابات، یاد و خاطره بزرگ‌مرد اعتدال و سازندگی، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را که قبل از فوت با توصیه خویش نویدبخش و راهگشای پیروزی ملت در این انتخابات بود، گرامی می‌دارم.
علی یونسی
دستیار ویژه رئیس جمهور

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر