c_300_250_16777215_10_images_63447.jpg

تركمن سسي - پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای چای قوشان بزرگ گنبدکاووس با کمک نیکوکار عرصه سلامت ساخته می‌شود.

به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاری فارس ، عرصه سلامت که شامل حوزه‌های بهداشت و درمان می‌شود یکی از عرصه‌های مهمی است که همواره با نیازمندی‎های جدید و روز افزونی روبه‌رو می‌شود و بدون شک اگر همت، اراده و کمک مردم به مسوولان و مدیران این بخش نباشد استمرار خدمات‌دهی به مردم با کیفیت و کمیت مناسب امکان‌پذیر نخواهد بود.

از این رو اقدامات خیریه در عرصه بهداشت و درمان یکی از موثرترین و البته ضروری‌ترین کارهایی است که در کشورمان باید مورد توجه بگیرد که مسوولان و مدیران این حوزه سال‌هاست با توسعه امر نیکوکاری در حوزه سلامت توانسته‌اند به بخشی از نیازمندی‌ها جامه عمل بپوشانند.

تشکیل مجمع خیرین سلامت یکی از این اقدامات موثر بود که در سال‌های اخیر توانست به خوبی دست مسوولان و مدیران را در بهداشت و درمان گرفته و به سطح خدمات‌دهی دولت به مردم به خوبی افزود.

در جدیدترین اقدام خیریه در حوزه سلامت گنبدکاووس نیکوکارِ عزیز گنبدی حاج عراز بردی‌پور برای ساخت مرکز اورژانس 115 در روستای چای قوشان بزرگ این شهرستان پیش‌قدم شده و هزینه‌های ساخت این مرکز را متقبل شده است.

گفتنی است مجمع خیرین سلامت گنبدکاووس با ترکیبی از نیکوکاران این عرصه و مدیران و مسوولان بازنشسته و صاحب تجربه در امر بهداشت و درمان اقدامات بسیار مثبتی را در مسیر توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین سطح خدمات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در این شهرستان انجام داده‌اند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر