c_300_250_16777215_10_images_63467.JPG

تركمن سسي - رابط فرهنگی دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان گفت: خداوند برای این که ما را بسنجد و از آفات و گناهات پاک کند، ماه مبارک رمضان را بنا نهاده است.

به گزارش تركمن سسي به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، عبدالغفور آخوند چرکزی گفت: خداوند برای این که ما را بسنجد و از آفات و گناهات پاک کند، ماه رمضان را بنا نهاده است زیرا به گفته خداوند متعال: ماه رجب ماه خدا ، ماه شعبان ماه پیامبر گرامی (ص) و ماه رمضان ماه امت من است.
وی اظهار کرد: اواخر ماه شعبان بعنوان دهه بهداشت و نکوداشت مساجد نامگذاری شده است که در این رابطه همه وظیفه داریم در آخرین روزهای ماه شعبان زن و مرد کوچک و بزرگ باید همانطور که محل سکونت و زندگی خود را خانه تکانی می کنیم باید مسجد را نیزپاکیزه و تمیز کنند و آماده پذیرایی از ماه مبارک رمضان باشیم.
عبدالغفور آخوند چرکزی با بیان اینکه، خوشحال بودن از حلول ماه مبارک رمضان از علامت های ایمان فرد مسلمان است، افزود: فضیلت و درجه بزرگی است که مسجدها را برای حضور پرشور مومنان و خواندن نمازهای تراویخ و ختم های قرآن آماده کنیم.
رابط فرهنگی شهر مرزی اینچه برون استان گلستان با بیان اینکه، اگر نصیب هر فرد مسلمانی بشود که در روز عید فطر نماز عید بخواند، پاداش بهشت نیز نصیب آن می شود، افزود: ماه رمضان فقط این نیست که روزه بگیریم و نخوریم و نیاشامیم، بلکه باید از لحاظ اخلاق، رفتار، کردار و کلام و ... نیز روزه بگیریم و با رعایت همه اصول اجتماعی و دینی حرمت ماه مبارک  رمضان را نگه داریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر