c_300_250_16777215_10_images_63810.jpg

ترکمن سسی - معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از غرق شدن دو نوجوان در مجموعه ساحلی بندر ترکمن و گمیشان خبر داد و گفت: با کمک مردمی پیکر یکی از نوجوانان پیدا شده است.

به گزارش ترکمن سسی، علیرضا صیاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته (پنجشنبه) ساعت ۱۷ بعدازظهر سه نوجوان ۱۴ تا ۱۵ ساله برای تفرج و شنا وارد مجموعه ساحلی بندر ترکمن و گمیشان شدند که این ساحل در منطقه ۱۰ کیلومتری گمیشان و بندرترکمن واقع در روستای چارقلی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در این حادثه دو نوجوان گفتار گودال می شوند و نفر سوم خود را به ساحل می رساند، افزود: این نوجوان پس از سه ساعت بی هوشی در ساحل ساعت ۹ شب با عوامل امدادی تماس می گیرد و به نیروهای شهرستان اطلاع می دهد، در حال حاضر وضعیت روحی این نوجوان مناسب نیست و با استرس مواجه است.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: اگرچه تاریکی شب بر همه جا را احاطه کرده بود اما نیروهای ما در همان لحظات وارد عملیات شدند و جستجو را آغاز کردند.
وی افزود: ساعت هفت صبح امروز (جمعه) با کمک نیروهای مردمی موفق به کشف یک جسد به نام سینا آشورپور  ۱۴ ساله شدیم که این جنازه به پزشک قانونی انتقال داده شد.
صیاد اظهار کرد: کار تجسس و جستجو برای فرد دوم در دستور کار ما قرار دارد و اکنون تیم غواص در آب های ساحلی حضور دارند و آماده عملیات هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر