c_300_250_16777215_10_images_63860.jpg

ترکمن سسی - دكتر تربتي نژاد دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با صدور پیامی ضمن حمايت قاطع از حمله موشكي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به مواضع تروريست هاي تكفيري تاکید کرد که اين اقدام اولين پيام به تمام گروههاي تروريستي و تكفيري بود كه اقدامات آنها بي پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ترکمن سسی، متن کامل پیام دکتر نورمحمد تربتی نژاد به شرح زیر است:

" بنام خدا

و لو لا دفع الله الناس بعضهم ببعض لفسدت الارض

در منطق قرآن جنگ، جهاد و دفاع از مسلمانان ضامن صلاح جوامع و احياء گر مومنان و دفاع از حيات بشري و احياء آن پس از مرگ است و متقابلاً تسليم عامل بروز فساد در زمين است.

در آخرين ساعات شب ٢٨ خرداد ماه ٩٦، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به مقر فرماندهي و مراكز تجمع و پشتيباني تروريست هاي تكفيري در ديرالزور سوريه با هدف مجازات عاملين جنايت تروريستي اخير تهران در مجلس شوراي اسلامي و مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) حمله موشكي انجام و پاسخ دندان شكني به  تروريست هاي تكفيري و حاميانش داد.  

اين حمله اقتدار  نظام جمهوري اسلامي ايران  و حمايت سپاه را از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به عنوان يک نهاد مردمي مثل هميشه به اثبات رساند و اين اولين پيام به تمام گروههاي تروريستي و تكفيري بود كه اقدامات آنها بي پاسخ نخواهد ماند. گردانندگان گروههاي تروريستي  كه مورد حمايت آمريكا و عربستان هستند و كشورهايي كه به اشكال گوناگون  گاه و بي گاه در قالب تهديدهاي  شفاهي با اعمال تحريم هاي اقتصادي دشمني خود را با ايران اسلامي نشان مي دهند بايد به قدرت  و توانايي نظام جمهوري اسلامي ايران پي برده و بدانند كه با كشور آماده و مسلطي روبرو هستند.

اينجانب ضمن تشكر و قدرداني از حركت شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، از مردم شريف ايران اسلامي، استان گلستان و مردم غيور حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا مي خواهم كه مثل هميشه با حضور پرشكوه در راهپيمايي روز قدس از اقتدار نظام ميهن اسلامي حمايت نموده و تكميل كننده حلقه امنيت كشور باشند. و السلام

نورمحمد تربتي نژاد - نماينده مردم شريف گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي - ٢٩ خرداد ١٣٩٦ "
منبع : ایسنا - گلستان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر