c_300_250_16777215_10_images_63877.jpg

 

تركمن سسي - رابط فرهنگی دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان در بندرترکمن گفت: روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی‌مانده‌اند.

به گزارش تركمن سسي ، عبدالغفور آخوند رومی با اشاره به آیه (هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست) گفت: روز جهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای ایجاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.
وی اظهار داشت: حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار رژیم اشغالگر قدس، عاملی در ایجاد وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و تجدید عهد با آرمانهای امام راحل خواهد بود.
آخوند رومی ضمن دعوت از آحاد مردم وفادار به‌ نظام مقتدر اسلامی جهت شرکت در این راهپیمایی پرشکوه روز قدس، افزود: ابراز تنفر و انزجار استکبار جهانی، نشان از ایمان به‌ قدرت لایزال الهی و موجب برافکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره بازی‌ خوردگان و خودفروختگان خواهد بود.
وی ملل مسلمان جهان را به دوری از تفرقه و اجتناب از اختلافات مذهبی فراخواند و گفت: امروزه اتحاد مسلمین کابوس ویرانگر و بحران لاینحل امنیتی جهان سلطه شده است، تا جایی که از سر استیصال و درماندگی دولت غاصب، خون‌ریز و کودک‌کش اسرائیل، پلیدترین نماد جنایتکاران جهان سلطه، حمایت آشکار خود را از گروه‌های سرکوبگر تکفیری و تروریستهایی که با ایجاد جنگهای کور مذهبی و فرقه‌ای به نفع دنیای استکبار و تأمین مصالح و منافع سیاسی آنان گام برمی‌دارند، دریغ نکرده است.
آخوند رومی با تاکید بر اینکه، دشمنان با تمام امکانات از اسرائیل غاصب جانب‌داری می کند، اظهار داشت: در  آوردگاه بزرگ اسلامی روز قدس با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس سره تجدید پیمان کرده و با سردادن فریاد رسای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» به ندای رهبر فرزانه خویش  لبیک می‌گوییم.
منبع : دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر