c_300_250_16777215_10_images_63874.jpg

نرکمن سسی - دادستان مرکز استان گلستان با اشاره به اینکه برخی دستگاههای دولتی در استان دست به شکایت قوی دارند گفت : باید فضای آزادانه نقد باشد تا برخی مدیران خودشان را اصلاح کنند .

به گزارش ترکمن سسی ؛ حجت‎الاسلام سیدمصطفی حقی دادستان مرکز استان در گفت‎وگو با خبرنگاران‌ اظهار کرد: تا به امروز حتی یک پرونده کیفری برای یک خبرنگار در استان گلستان تشکیل نشده است که این رویکرد نشان از حمایت دستگاه قضایی و مدعی‎العموم از جامعه خبری دارد.
وی با اشاره به اینکه مدیران و مسوولان زیادی از سایت‎های خبری و نشریات به دستگاه قضایی گلایه می‎کند، تصریح کرد: همواره سعی کردیم آنها را مجاب کنیم که برخوردهای چکشی جواب نمی‎دهد، چراکه آزادی بیان در عرصه رسانه باعث شده تا جلوی بسیاری از آسیب‎ها و تخلفات گرفته شود.
دادستان مرکز گلستان افزود: تکلیف قانونی دادستان و دستگاه قضایی در رسیدگی است اما همواره سعی کردیم تا مسوولان شکایت خود را نسبت به رسانه و خبرنگار پس بگیرند ما در این زمینه با مردم عادی مشکلی نداریم، دستگاه‎های اجرایی استان  دست به شکایت قوی دارند.
حقی با تاکید بر اینکه مطالبه‎گری در حوزه رسانه‎ و خبرنگاری باید به قوت خودش باقی بماند، ابراز کرد: فضای نقادانه در کشور بسیار خوب است تا عده‎ای درصدد اصلاح خودشان برآیند.
وی گفت: یک کیفرخواست علیه یک خبرنگار تشکیل شده بود که با توجه به تنبه فرد و اصلاح توضیحات در سایت، پرونده بسته شد./فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر