c_300_250_16777215_10_images_64296.jpg

ترکمن سسی - حسینقلی قوانلو صبح امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان گفت: در طرح رونق تولید در سال 1395 از مجموع 933 واحد تولیدی صنعتی موجود در استان گلستان تعداد 176 واحد توانستند تسهیلات رونق تولید دریافت دارند یعنی حدود 18 درصد کل واحدها و از این حیث رتبه نخست کشوری را کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، مدیرکل صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان افزود : پارسال در بحث رونق تولید استان گلستان در بین استان های کشور عملکرد خوبی داشته است و 404 واحد صنعتی در گلستان توانستند با معرفی کارگروه تسهیل و رونق تولید 473 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند و جمع 656 واحد در سال 1395 جمعا مبلغ 721 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید گرفتند به طوری که از لحاظ میزان پرداختی تسهیلات رونق تولید در پایان سال 95 استان گلستان رتبه هفتم کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با تقدیر از جانفشانی های مهندس مشهدی و نورزی در حادثه تلخ معدن زمستان یورت آزاد شهر خاطر نشان کرد :تعداد 8 نفر از بهترین همکاران و مهندسین ما علیرغم اینکه بیرون معدن بودند در جهت امداد و نجات جان کارگران معدن و همنوعان محبوس خود در معدن ایثارگرانه به کمک انها شتافتند و جان خود را از دست دادند که جا دارد یاد آنها را گرامی بداریم ، واقعا این عزیزان در زمره شهدا هستند. لذا مراسم روز صنعت و معدن امسال در گلستان با یادبود درگذشتگان حادثه معدن زمستان یورت برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش سامانه جامع انبارها جهت کنترل کالاهای قاچاق گفت: هرجایی که به عنوان مبداء و مقصد کالا قرار می گیرد ، حتی واحدهای صنفی ، کشاورزی ،ایستگاه های نفت ،پمپ بنزین ها و هر جایی که کالا وارد یا خارج می شود در سامانه جامع انبارها بایستی ثبت نام نمایند.این کار در دو ماه پایانی سال 95 آغاز شده و اطلاع رسانی در حال انجام است و تا حدود یک ماه اتی در گستره ملی به اتمام خواهد رسید و بعد از آن زمان تمام بارنامه ها بر مبنای این سامانه انجام می پذیرد و ضروری است در این زمینه اطلاع رسانی شود تا  تا در ورود و خروج کالا دچار مشکل نشوند.

قوانلو خاطر نشان کرد : استان گلستان در زمینه ثبت و تایید در پیگیری اجرای این سامانه رتبه 4 و 5 کشوری را دارد.

نورمحمد دانشمند : پایگاه خبری ترکمن سسی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر