c_300_250_16777215_10_images_00-----------.jpg

 

ترکمن سسی-پیکر بی جان «محمد ایلیا» در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت تا علت مرگش مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مینوخبر، «محمد ایلیا هراتی» کودک 11 ماهه گالیکشی هفته گذشته در بیمارستان فاطمة الزهرا (س) مینودشت جان باخت تا حسرت جشن تولد یک سالگی اش برای همیشه بر دل پدر و مادرش بماند.

 

والدین این کودک که اعتقاد دارند وی تنها دچار سرماخوردگی بوده است کودک شان را ابتدا نزد پزشک متخصص می برند و به توصیه پزشک وی را برای بستری به بیمارستان فاطمة الزهرا (س) منتقل می کنند.

 

ابتدا از سینه کودک عکس رادیولوژی گرفته می شود. سپس وی را به بخش اطفال منتقل می کنند.در هنگام وصل کردن آنژیوکت «محمد ایلیا» بی قراری می کنند و پرستاران والدین را از اتاق بیرون می کنند.

 

پس از دقایقی صدای گریه کودک قطع می شود و والدین با رفتن به داخل اتاق با جسم بی جان کودک خود روبرو می شوند.

 

با سر و صدای والدین نیروهای مرکز ۱۱۰ در بیمارستان حاضر شده و اتفاق رخ داده را صورتجلسه می کنند.

 

جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل می شود و بعد از نمونه برداری با حسرت و گریه والدین به خاک سپرده می شود.

 

والدین این کودک اعتقاد دارند که قصور پزشکی باعث بروز این اتفاق ناگوار بوده است.

 

مسئولین،سهل انگاری کادر پزشکی بیمارستان فاطمة الزهرا را به طور دقیق بررسی کنند.

 

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش در خطبه های نماز جمعه روز گذشته با اشاره به فوت این کودک به علت کوتاهی و سهل انگاری کادر پزشکی بیمارستان فاطمة الزهرا مینودشت گفت:این هفته سهل انگاری در بیمارستان فاطمة الزهرا (رض) مینودشت رخ داد که موجب فوت کودک 11 ماهه شد و بنده پس از شنیدن خبر با خانواده کودک صحبت کردم که از این حادثه بسیار ناراحت و افسرده بودند.

 

 وی با بیان اینکه " کادر پزشکی نباید با جان مردم بازی کنند" تصریح کرد: این کودک فقط یک سرما خوردگی ساده داشته است،طبق گزارشات واصله دو الی سه کودک دیگر نیز به همین صورت و براثر سهل انگاری پرسنل این بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

 

مولوی «محمدحسین گرگیج» ضمن تاکید بر بررسی دقیق این حادثه از سوی مسئولین نظام پزشکی گفت: باید این افراد مواخذه شوند زیرا این حادثه موجب نگرانی مردم شده است، ما خواهان پیگری این موضوع  از سوی مسئولین هستیم و از بستگان کودک نیز می خواهیم با حفظ خونسردی از مسیر قانونی علل این حادثه را دنبال کنند، مسئولان نظام پزشکی نیز باید جزئیات این پرونده را به طور دقیق بررسی کنند تا دیگر شاهد چنین کاستی هایی در سطح بیمارستان ها نباشیم.

 

حال باید منتظر جواب پزشکی قانونی بود تا علت دقیق فوت «محمد ایلیا هراتی» مشخص شود.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر