c_300_250_16777215_10_images_64320.jpg

ترکمن سسی -حاج الله قلی آخوند توماج در همایش «حج، معنویت ، اقتدار ملی و همبستگی اسلامی» گفت: مسلمانان در ایام حج وحدت و اتحاد خودشان را به نمایش می گذارند، و هیچ اجتماعی از مسلمانان باشکوه تر از اجتماع روز عرفه در موسم حج نیست.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، آخوند الله قلی توماج در این همایش که ویژه روحانیون، مدیران، معین و معینه های کاروان های حج تمتع اهل سنت استان گلستان برگزار شد،افزود: وحدت و مودت در بین مسلمانان جهان رشد و اعتلای اسلام را به همراه دارد و اختلاف و تفرقه مهمترین مانع رشد و اتحاد مسلمین است.

مدرس حوزه علمیه  اهل سنت نعمانیه شهر انبارالوم تصریح کرد: ایجاد همدلی مسلملنان در موسم حج نشانه شکوه و عظمت وحدت مسلمانان و ذلت و خواری برای دشمنان اسلام است.

این روحانی ترکمن کاروان اهل سنت با اشاره به برکات زیارت خانه کعبه، اظهار کرد: طواف خانه خدا تمام گناهان انسان را از بین می برد و آثار معنوی و فردی آن تجلی پیدا می کند.

حاج الله قلی آخوند توماج خاطر نشان کرد:از برکات فردی زیارت خانه خدا و انجام فریضه حج این است که خداوند پس از انجام فرایض حج اجر معنوی زائران را با تضمین بهشت جاویدان و معنویت می دهد و در این راه هیچ فرقی بین مسلمانان قائل نمی شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر