c_300_250_16777215_10_images_64315.jpg

تركمن سسي - معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به گسترش سرمايه گذاري در همه استانها از بهره برداري 6000 واحد توليدي جديد در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي از محل نمايشگاه هاي بين المللي استان گلستان ، محسن صالحی‌نیا شامگاه سه شنبه 27 تير ، در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در گرگان گفت: در دو سه سال اخير همت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و حمايت آنهااز صنعت و معدن در حدود 30 سال گذشته بي سابقه بوده است.
وی ادامه داد: ظرفيت هاي مناسبي بعد از برجام ايجاد شده و سرمايه گذاري در همه جاي كشور در حال گسترش است و ما می‌توانیم در بین کشورهای در حال توسعه قرار بگیریم.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: اميد به سرمايه گذاري ،توليد و همكاري با شركت هاي بين المللي رشد پيدا كرده است.
وی تصريح کرد: سياست هاي محوري ما افزايش توليد بر اساس افزايش شاخص هاي مديريت، اصلاح ، نوسازي و به روز ساختارها ، توسعه سرمايه گذاري در رنجيره هاي توليد  و صادرات با استفاده از ظرفيت هاي همه بخش هاست.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: امسال می‌خواهیم 6 هزار واحد تولیدی را در کشور به بهره برداري برسانيم و امروز امید به سرمایه‌گذاری و امید به تولید و همکاری با شركت هاي بین‌المللی رشد پیدا کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر