c_300_250_16777215_10_images_64313.jpg

تركمن سسي – دكتر صادقلو استاندار گلستان شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداست روز صنعت و معدن در گرگان با گراميداشت ياد و نام جان باختگان حادثه معدن زمستان يورت گفت : به اقتضاء امكاناتي كه داشتيم در مديريت حادثه معدن خوب عمل كرديم و صحنه هاي ايثار در حادثه واقعا از برجستگي هاي ملت شريف ايران است.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، استاندار گلستان در اين مراسم اظهار كرد: هيچ حادثه اي به اين ميزان رسيدگي نشده است و در حادثه معدن زمستان يورت حمايت هاي مادي و معنوي وظيفه احساس شد و پيام ويژه مقام معظم رهبري و حضور رئيس جمهور محترم در صحنه حادثه تسلي حادثه ديدگان بود.


دكتر صادقلو با اشاره به همت بلند كارگروه تسهيل و رفع موانع و رونق توليد در استان گلستان گفت: در جهت رونق توليد در استان در سال گذشته بيش از 700 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت شده است.


وي خاطر نشان كرد:دولت با توليد كنندگان صميمي است ولي ما بسياري از ماستيها را قبول داريم  ما در چنين جلسات شنونده اصلي هستيم و معتقدم نقدآسيب ها را ترميم مي كند ولي نقد هم بايد دلسوزانه و با زبان تشكر و اميدآفرين باشد.


استاندار گلستان تصريح كرد: مهمترين مسئله توليد هزينه توليد است.تمام اقدامات بايد در جهت كاهش هزينه توليد باشد و در ظرفيتي كه دولت توانايي مانور دارد سعي در كاهش هزينه توليد دارد و تا هزينه توليد كم نشود ،عيبها خواهد بود.


وي خاطر نشان كرد: بحث هزينه توليد و فرمول هاي آن بايد استخراج و با يك شيب ملايم در جهت كاهش هزينه توليد اقدام بكنيم.

دكتر صادقلو افزود:در سال اقتصاد مقاومتي ،توليد و اشتغال ، اقتصاد اولويت اصلي اين دولت است و در مديريت نظام اقتصادي تمام بخش ها ، دولت ،بخش خصوصي و مردم بايد همكاري نمايند و يكي از الزمات آن نيز امنيت است. 

وي تاكيد كرد: شوراهاي گفتگو در جهت كارآمدي بايد با ارائه مسئله به سمت كار ميداني و طرح هاي اجرايي پيش بروند.

 

وي در پايان تصريح كرد در كنار كار و تلاش و همت همه بخش ها وجود اميد و نشاط در جامعه براي رفع مشكلات را ضروري دانست و گفت :اين سيره و رفتار بزرگان ديني ماست كه شكر گزار باشيم و با اميد در رفع مشكلات بكوشيم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر