c_300_250_16777215_10_images_64311.jpg

ترکمن سسی - براساس شنیده های میدانی خبرنگار ما، افراد زیر به عنوان گزینه های اولیه شهرداری آق قلا مطرح می باشند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،گزینه های زیر بر اساس شنیده های میدانی تهیه گردیده و در صورت از قلم افتادن سایر گزینه ها در صورت درافت اطلاعات جدید، لیست به روز رسانی خواهد گردید.همچنین در خصوص سوابق و رزومه های افراد مبنا پرس و جو های میدانی بوده ودر صورت کمبود و کاستی در رزومه هر کدام از گزینه ها با دریافت اطلاعات مرتبط تکمیل خواهد گردید.


حاج عبدالرشید قرنجیک
وی شهردار کنونی آق قلاست ،دارای فوق لیسانس جغرافیا است. قرنجیک پیش از تصدی این پست، فرهنگی اداره آموزش وپرورش و معلم بوده است.وی دارای ارتباطات و پشتوانه ی طایفه ای بالایی است با این حال وی دارای روابط عمومی خوب در سطح شهر آق قلا است.
علیرغم کمبودهای عمرانی و خدماتی شهر آق قلا از جمله پروژهای استارت خورده در زمان تصدی وی، تکمیل کنار گذر پل باهنر می باشد که گویا بدلیل مطالبات پیمانکاران ماهها رهاشده و متوقف مانده است لیکن با همت ومساعدت وزرات راه وشهرسازی پروژه پل خرمشهر ، میدان چهارراه مرگ و تخصیص قیر رایگان(به صورت عام به تمام شهرهای استان)از جمله اقدامات صورت گرفته است که همگی با کارفرمایی راه وشهرسازی صورت پذیرفته است از جمله مباحث مطروحه از سوی منتقدان وی فروش های مزایده ای بخشی از اراضی شهر علیرغم کمبودهای خدماتی شهروندان منجمله فضای سبز است.


عبدالحمید کردبچه
وی بازنشسته یکی از بیمارستانهای تهران است که در انتخابات پنجم شورای شهر آق قلا بعنوان نامزد شورای شهر ثبت نام نمود لیکن از راهیابی به جمع شورای پنجم بازماند و در زمینه مالی و حسابرسی سر رشته دارد. وی دارای تعاملات خوبی با افرد معتمد شهر می باشد.


 محمودسوقی(شهرساز)
وی در حال حاضر رئیس اداره طرحهای شهرسازی اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان است و دارای فوق لیسانس مهندسی شهرسازی است و در امور شهرسازی بلحاظ تخصص و تجربه بعنوان فردی فنی و موفق در میان اهل فن و مدیران استانی شناخته می شود وی بومی شهرستان آق قلاست و پیش از استخدام در وزارت راه وشهرسازی با شهرداری تهران نیز همکاری داشته است. وی بیشتر بر امورات حرفه ای خود به دور از حاشیه تمرکزداشته و موفقیتهای وی نیز ناشی از آن است و ارتباطات وی در چارچوب روابط اداری و کاری است(تا طایفه گری) وی همچنین مهندس پایه دو نظام مهندسی است که در انتخباتات سابق گروه تخصصی حایز اکثریت آرا بین هم صنفان خود گردیده است.


عیدی نجفی
وی هم اکنون رئیس اداره پست شهرستان آق قلاست و به واسطه شغل خود از چهر های شناخته شده شهرستان است و ارتباط مستقیم با مردم شهر دارد.گفته می شود وی در پست کنونی خود فردی موفق است.


دکتر شاهپور اسماعیلی
وی دکتری حرفه ای دامپزشکی دارد و دارای داروخانه است و از چهره های شناخته شده شهرستان آق قلاست.وی در فعالیت های حرفه ای و زمینه های تخصصی خود فردی موفق است ودارای روابط عمومی بالا در سطح شهرستان است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 شهروند 1396-05-02 08:17
از آقای قرنجیک شهردار فعلی آق قلا تشکر را داریم. ان شاالله بازم آقای قرنجیک شهردار بشن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر