c_300_250_16777215_10_images_64625.jpg

ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: با شناسایی متهمان قتل ۲ نوجوان گنبدی، رسیدگی ویژه به این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس آغاز شد.


به گزارش ترکمن سسی به ‌نقل از روابط‌ عمومی دادگستری کل گلستان، هادی هاشمیان با تاکید بر رسیدگی ویژه و خارج از نوبت پرونده این قتل‌ها، اظهار داشت: قاتل و یکی از همدستان وی دستگیر شده‌اند و تلاش برای دستگیری همدست دیگر قاتل ادامه دارد.

وی افزود:  یکی از دستگیرشدگان، به قتل و جزئیات آن اعتراف کرده که در بازرسی از صحنه قتل، خودروی انتقال پیکر مقتولان و خانه قاتل، شواهد و مدارک مانند خون مقتولان و چاقوی آلت قتل کشف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: قاتل ، انتقام را انگیزه قتل عنوان کرده و گفته، با عدنان یکی از 2 نوجوان مقتول، بر سر موضوعی مجادله داشتیم که برای حل این مسئله 6 مرداد (روز مفقود شدن این 2 نوجوان) بیرون از شهر قرار گذاشتیم اما پس از آن که به توافق نرسیدیم با چاقو وی را کشتم و  از ترس فاش شدن موضوع، دوست عدنان را هم به قتل رساندم.

هاشمیان افزود: قاتل و همدستان وی پیکر بی‌جان این 2 نوجوان 14 و 16 ساله را در بیابان‌های اطراف روستای حاجی قوشان گنبدکاووس دفن کردند که بارندگی‌های اخیر بخشی از اجساد آنها را آشکار کرد و به این ترتیب ابهام در پرونده مفقودی این 2 نوجوان برطرف شد.

جسد 2 نوجوان گنبدی که 6 مرداد مفقود شده بودند 11 مرداد در 15 کیلومتری روستای حاجی قوشان گنبدکاووس کشف شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر