c_300_250_16777215_10_images_64642.jpg

تركمن سسي - مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ظرفیتی است که باید از آن برای احقاق حقوق شهروندی در جامعه نهایت بهره را برد.


به گزارش تركمن سسي ، عبدالرضا چراغعلی شامگاه شتبه در نشست هم‎اندیشی فعالان فضای مجازی با عنوان آسیب‎های اجتماعی و حقوق شهروندی در گرگان اظهار داشت: این اداره کل و سایر دستگاه های مرتبط حلقه اتصال فعالان فضای مجازی در راستای تلاش برای فرهنگ سازی در جامعه به منظور احقاق حقوق شهروندی هستند.
وی با تاکید بر تلاش بیشتر در جهت فرهنگ سازی رعایت حقوق شهروندی در جامعه، افزود: امروز نیاز مبرم داریم که از این ظرفیت برای توسعه استان بیشترین بهره را ببریم.
به گفته وی؛ امسال مهم ترین وظیفه اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان پیگیری فرهنگ سازی مطالبه حقوق شهروندی در جامعه است.
چراغعلی گفت: باید مردم با حقوق شهروندی در جامعه بیشتر آشنا شده و آن را مطالبه کنند.
وی همچنین از تلاش خبرنگاران رسانه های استان در تحقق و احیای حقوق شهروندی قدردانی کرد و خواستار تداوم این فعالیت ها شد.
او در ادامه استفاده از ظرفیت فضای مجازی را یکی از راه های فرهنگ سازی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیان کرد.
مدیرکل امور اجتماعی استاننداری ؛ آسیب های اجتماعی در استان گلستان را در حوزه مصرف موادمخدر، طلاق و سوانح رانندگی بویژه موتورسیکلت ها برشمرد.
در این نشست 12 تن از فعالان حوزه فضای مجازی در استان در سخنانی بر برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای فعالان فضای مجازی، فرهنگ سازی پیشگیری بهتر از درمان، تداوم فرهنگ سازی در رعایت حقوق شهروندی و برون رفت از آسیب های اجتماعی، پرهیز از موازی کاری دستگاه ها در فرهنگ سازی حقوق شهروندی، معرفی حقوق شهروندی به جامعه جهت فرهنگ شدن مطالبه این مهم تاکید کردند.
منبع : ايرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر