c_300_250_16777215_10_images_64655.jpg

ترکمن سسی - رئیس فدراسیون تیراندازی کشور گفت: استان گلستان در توسعه ورزش تیراندازی از استان های پیشگام محسوب می شود و پیشنهاد می کنم مسابقات تیراندازی ویژه روستائیان و عشایر کشور به میزبانی این استان برگزار شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، علی دادگر؛ در دیدار روسای هیات تیراندازی استان گلستان و شهرستان گرگان، با بیان اینکه بزرگترین هدف این فدراسیون حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 می باشد، گفت:  کسب مدال در المپیک برای رشته تیراندازی تاکنون میسر نشد و رسیدن به این هدف دراولویت کاری ام خواهد بود.
 رئیس هیات تیراندازی استان گلستان نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی، از اولویت های این هیات است، گفت: اعزام مربیان مجرب بخاطر ظرفیت ها و علاقمندی خوبی که در استان وجود دارد، موجب تعالی علمی و عملی این رشته خواهد شد.
دکتر قربان روشنی، با اشاره به اهمیت جذب منابع مالی برای کمک به رشد و تعالی این رشته ورزشی، گفت: فدراسیون تیراندازی و هیات های استانی می توانند با عقد تفاهم نامه با سازمان محیط زیست کشور و استان ها با دریافت هزینه نسبت به آموزش و صدور گواهی تیراندازی برای شکارچیان اقدام نمایند.
 وی، با اشاره به هزینه بالای تهیه و نگهداری سلاح، پیشنهاد کرد: برای استعدادیابی و تمرین هنرجویان مبتدی از سلاح ارزان قیمت سبک و بادی استفاده شود. وی، با بیان اینکه در رشته های مختلف ورزشی استان، نمایندگان شایسته ای در تیم های ملی و المپیک حضور دارند؛ اظهار امیدواری کرد: با همراهی فدراسیون و بهره گیری از مربیان مجرب و داوران بین المللی در آینده شاهد حضور ورزشکاران گلستانی در میادین مختلف جهانی باشیم.

خبرنگار: وحید حاج سعیدی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر