c_300_250_16777215_10_images_64669.jpg

ترکمن سسی - رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مدیریت هیئت سوارکاری در گنبدکاووس در سالهای ۹۵ ، ۹۶ پس از چند سال بومی شد و خوشبختانه از محل درآمدهای سوارکاری ۶۰۰ میلیون تومان را صرف توسعه مجموعه سوارکاری نمودیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، غفاری در این نشست خبری خاطر نشان کرد: برای افتتاح آکادمی خانه والیبال گنبدکاووس امسال دو میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان گنبدکاووس به تصویب رسید که امیدواریم تا پایان سال جاری این پروژه ورزشی به بهره برداری برسد. این پروژه ورزشی که سال ۹۱ آغاز شده است ، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به حضور تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر امسال خاطر نشان کرد : چهارشنبه این هفته اسپانسر تیم والیبال گنبد برای مذاکره پایانی به گنبد سفر خواهد کرد و اگر به توافق رسیدیم قرارداد نهایی با اسپانسر منعقد خواهد شد و در صورت عدم  توافق با این اسپانسر با اسپانسر بومی قرارداد خواهیم بست.

غفاری در خصوص فوتبال گنبد هم افزود: امسال در لیگ زیر گروه دسته سه یک تیم روانه مسابقه خواهیم کرد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد همچنین اظهار کرد : در سال ۹۵ ، ۹۶ مدیریت هیئت سوارکاری در گنبد پس از چند سال بومی شد و خوشبختانه از محل درآمدهای سوارکاری ۶۰۰ میلیون تومان را صرف توسعه مجموعه سوارکاری نمودیم.

وی در ادامه  تصریح کرد : این مبلغ هزینه کاشت دوهزار اصل درخت ، تقویت برق ، تامین آب و ساخت راه های ورودی و خروجی شده است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر