c_300_250_16777215_10_images_64680.jpg

ترکمن سسی - والیبال داستانی طولانی در ترکمن صحرا دارد، گنبد این یادگار جرجان قدیم بیشتر از هر چیزی با والیبال و میدان اسب دوانی و برج قابوس شناخته می شود.

والیبال در خون جوانان گنبدی میجوشد، همین شد که تصمیم گرفتیم با کی از هواداران پرشور و معروف والیبال گنبد دقایقی هم کلام شده و حرف دل هواداران گنبدی را بشنویم.


ترکمن سسی - لطفا خودتان را معرفی بفرمایید و از فعالیت های خود در عرصه والیبال گنبدکاووس برایمان بگویید.

حامد پورمند هستم ، اسپانسر والیبال پایه های گنبدکاووس. مدیر روابط عمومی تیم والیبال تعاون گنبد، خبرنگار ورزشی، مدیر سایتهای بامپوش گنبد و تورکمن اسپورت.
طی سال های 90 تا 94 در قالب کانون والیبال بامپوش گنبد تنها کانون استعدادیاب رایگان در سطح کشور فعالیت های زیادی داشتیم. قهرمانی های استانی بسیار در این سالها و مهمترینش قهرمانی کشور در مسابقات والیبال ساحلی کشوری در بخش نوجوانان با اسماعیل مسافر و محمد ایران نژاد با سرمربی گری رحمان رئوفی در سال 93 از نتایج فعالیت هایمان بود.معرفی بازیکن به تیم ملی توسط این کانون از دیگر اقدامات ما بود.
ترکمن سسی - مهم ترین دغدغه والیبال دوستان گنبدی چه هست؟
تیم خوب بومی با تمام ستارگان منطقه که لازمه اش داشتن یک اسپانسر قوی و ماندگار میباشد.

ترکمن سسی - بنظر میاید کمی دور از دسترس باشد چون خیلی از تیم ها تمرینات خود را آغاز کردند و بعضی از ستارگان والیبال گنبد هم با دیگر تیم ها قرارداد بستند، این دیر بستن تیم ها و عوض شدن هر ساله اسپانسر و... از مشکلات والیبال دوستان گنبدی هست بنظر شما سر منشاء این مشکلات کجاست؟

امسال که گذشت، انشاالله با یک برنامه ریزی درست میشود با جذب اسپانسر در برنامه های بلند مدت به جایگاه واقعی خودمان برسیم
متاسفانه در این شهر(گنبد) هیچکس هیچکس را قبول ندارد و همه ادعای مالکیت بر والیبال این شهر می کنند به خاطر همین سالی نام چهار پنج تا اسپانسر می آید وسط و در آخر همگی فراری می شوند با بعضی کارها به جای جذب اسپانسر متاسفانه دفعشان میکنیم، بعد توقع داریم تیم خوب هم داشته باشیم و مقام هم بیاریم.

ترکمن سسی - جدیدا در محافل ورزشی گنبد سخنی رد و بدل شد به قول از آقای داورزنی معاون وزیر ورزش که هدف فدراسیون والیبال واگذاری میزبانی لیگ جهانی به شهرهای والیبال خیز جزو برنامه های فدراسیون والیبال است و اینکه شهر های اردبیل، آمل و ارومیه شهر های مدنظر فدراسیون هستند، بنظر می رسد فدراسیون نشینان والیبال به گنبد و ترکمن صحرا به عنوان والیبال خیزترین منطقه ایران نگاه نمی کند سخن شما در این مورد چه هست؟

حق دارند، در فدراسیون اصلا ما (گنبدی ها) کرسی نداریم که بخواهد از ما دفاع کند، شده ایم بچه ی سر راهی، شما به همین شهرهایی که آقای داورزنی اشاره کردند توجه کنید.
توی فدراسیون کرسی دارند
فدراسیون والیبال میداند که برگزاری لیگ برتر بدون شهر والیبال خیزی مثل گنبد هیچ است، ملی پوشان وقتی در غالب تیم های دیگر به عنوان مهمان در سالن المپیک گنبدکاووس می آیند ترسشان میریزد و محک جدی میخورند تا خودشان را برای مسابقات بزرگ آماده کنند. سالن هایی مثل سالن المپیک برای ملی پوشان و مخصوصا فدراسیون نشینان یک نعمت است.

ترکمن سسی - در اخبار شنیده می شود جدیدا مسئولین شهری گنبد با یک اسپانسر غیربومی به توافق رسیدند و قرار است سرمایه گزاری 3 میلیاردی انجام دهند و برای امسال یک مربی خارجی استخدام کنند نظرتان در این مورد چه هست؟

خیلی هم خوب است، امسال که گذشت و دستمان برای گرفتن بازیکن خالی ماند، انشاالله این اسپانسر موقتی نباشد و ضمن اینکه به تعهداتش عمل میکند، یک برنامه بلند مدت هم داشته باشد، اسپانسر موقتی به درد والیبال گنبد نمیخورد.
در مورد مربی، اگر مربی با دانشی بیاورند چرا که نه!!!
اما مربی نیاورند که بیاید اینجا و به معلوماتش اضافه شود.

c_300_250_16777215_10_images_64681.jpg

ترکمن سسی - سال قبل تماشاگران گنبدی به نحوه بازی کردن بعضی از بازیکنان انتقاداتی داشتند، مخصوصا در دریافت توپ مشکلات زیادی داشتند بعضی از والیبال دوستان گنبدی این ضعف را به دلیل بازی کردن به صورت های رایج در زمین های خاکی می دانستند، نظر شما در این مورد چه هست؟

دقیقا، ما به خاطر همین نوع بازیهای محلی، حتی پاسور هم نداریم، انقدر که توپ را میگیرند و بعد پاس میدهند.

ترکمن سسی - پارسال یک عکسی در معروف ترین سایت های والیبالی دنیا از کودکی گنبدی منتشر شد که شما پیگیر آن بودید در این مورد توضیح می دهید؟

من که فقط وسیله کوچک بودم و یک عکس را در فضای مجازی گذاشتم، اینجا باید از استاد شاهمیری داور بین المللی کشورمان تشکر کنیم که توسط دوستان فراتر از مرزها جهانی کردند. ایشان عاشق واقعی والیبال منطقه هستند. چندین اسپانسر هم پیدا کردند و کفش و لباس و توپ به این عزیز و هم محله ای هایش اهدا کردند، استاد شاهمیری نسبت به والیبال منطقه از خیلی از ماها متعصب تر هستند.
قرار بود در یکی از بازیهای سال گذشته در سالن المپیک از این داور بزرگ تشکر کنیم که متاسفانه با وعده های الکی پشت گوش انداخته شد، جا دارد همینجا یک تشکر جانانه از این مرد شریف و دوست داشتنی بکنیم.

ترکمن سسی - به عنوان سوال آخر حرف دل والیبال دوستان گنبدی چه هست؟ چه انتظاراتی از مسئولین دارید؟

به فکر والیبال گنبد باشند تا به سرنوشت والیبال آق قلا دچار نشود. تماشاگر با جان و دل تیم های گنبدی را با هر اسپانسری دوست دارند.
از مسئولین ورزشی میخواهم ضمن اینکه یک کرسی محکم به نمایندگی از منطقه در فدراسیون والیبال بگذارند، به فکر والیبال دوستان هم باشند.
پست پشت خط زن شاید تونستند ، خیلی سعی کنند که میکائیل تاجر را به تیم ملی دعوت نکنند، اما با تمام مقاومتی که دارند از خود نشان میدهند، مطمئن باشید مقاومتشان خواهد شکست و از نام رسول آقچه لی نمیتوانند بگذرند.
و در آخر متحول شدن جرأت میخواد.
ممنون از اینکه به فکر هوادارای والیبال منطقه هستید.

گفتگو : آرمان خرمالی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر