c_300_250_16777215_10_images_64687.jpg

ترکمن سسی - دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان گفت: برای نخستین بار، خانه نماز در شهرستان آق‌قلا استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، قاسم محمدی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری آق‌قلا با اشاره به اهمیت اقامه نماز اظهار داشت: در شهرستان آق‌قلا خانه نماز راه‌اندازی می‌شود که این نخستین خانه نماز در استان گلستان خواهد بود.
وی تصریح کرد: در سراسر کشور خانه نماز در حال راه‌اندازی است و ما با توجه به فراهم بودن شرایط و همکاری مسئولان شهرستان آق قلا به صورت پایلوت خانه نماز استان گلستان راه‌اندازی خواهد شد.
محمدی با بیان اینکه خانه‌های نماز باید فضایی مملو از معنویات باشد تا شاهد حضور پرشور مردم در آنها باشیم، گفت: مشاوره مذهبی، اقامه نماز، کتابخوانی با موضوع نماز، حضور روحانیون و برگزاری گفتمان‌هایی با موضوع نماز در زمره اقدامات و بخش‌های مرتبط با این خانه‌های نماز خواهد بود.
دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان تاکید کرد: امروز باید از کمترین امکانات بیشترین استفاده را در ترویج فرهنگ نماز کرد و راه اندازی خانه نماز قطعا هزینه چندانی نخواهد داشت اما همین اقدام کوچک می‌تواند برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش معنویات بسیار موثر باشد و باید گفت ما اگر بتوانیم معنویات را ترویج دهیم، قطعا اخلاق‌مداری را نیز ترویج داده‌ایم.
محمدی درباره برگزاری سومین اجلاسیه نماز استان هم گفت: این جشنواره در آذر ماه در مینودشت با موضوع نماز و محتوای فضای مجازی برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از 1500 نفر در این اجلاسیه حضور داشته باشند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان تاکید کرد: هدف ما بومی‌سازی برنامه‌های ستاد اقامه نماز و تولید محتوایی و عضویت تمام کارکنان در فضای مجازی است.
وی درباره کانال‌های ستاد اقامه نماز استان و کشور هم گفت: کانال رسمی قرار 17، کانال نیک ویژه کودکان و نوجوانان، کانال صدف کانال ویژه بانوان و کانال قنوت، کانال سراسری نماز و پاسخگویی به سوالات نمازی مردم است و هدف‌گذاری ما جذب 40 هزار جوان در استان گلستان در این کانال‌هاست.
دبیر ستاد اقامه نماز استان گلستان اظهار داشت: 2 اجلاسیه قبلی ستاد اقامه نماز در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس برگزار شد و بیست و ششمین اجلاسیه سراسری هم امسال در دهه دوم آذر ماه در استان هرمزگان با شعار نماز و فضای مجازی برپا می‌شود./ خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر