c_300_250_16777215_10_images_64843.JPG

تركمن سسي - رییس یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام از برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره در گرگان و گنبد کاووس خبر داد.


به گزارش تركمن سسي به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، ابراهیم کریمی گفت: جشنواره یازدهم در گلستان با برنامه‌ای متفاوت و برای نخستین‌بار در دو شهرستان گرگان و گنبد کاووس برگزار می‌شود. این جشنواره ۱۳ تا ۱۶  شهریورماه به مدت چهار روز در شهرستان گرگان و ۱۸ تا ۲۰ شهریور در شهرستان گنبد کاووس با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.
رییس یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام همچنین به برنامه‌های اجرایی جشنواره یازدهم در دو شهرستان اشاره و اظهار کرد: موسیقی و آیین‌های اقوام مختلف از سراسر کشور، نمایش و فروش صنایع دستی هنرمندان استان‌های مختلف، ایجاد سیاه‌چادر عشایر و اقوام مختلف و ایجاد بوم کلبه گردشگری روستایی در محوطه بیرونی جشنواره، همچنین معرفی و فروش سوغات استان‌های شرکت‌کننده از جمله برنامه‌های این جشنواره است.
او گفت: هدف از برگزاری این نوع جشنواره‌ها و گسترده کردن آن‌ها در گلستان که با معرفی ظرفیت‌های مختلف استان برگزار می‌شود، این است که بتوانیم  استان گلستان را در سطح جامعه و گردشگران معرفی کنیم و امیدواریم از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.
یازدهمین جشنواره گرگان به مدت چهار روز در کیلومتر چهار جاده گرگان - آق‌قلا، نمایشگاه بین‌المللی گرگان و در شهرستان گنبد کاووس به مدت سه روز در میدان بسیج، مجموعه ورزشی المپیک گنبد کاووس برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها  

0 #1 احمد 1396-06-30 00:30
سلام حضور گروه های موسیقی سنتی ترکمن واجرای زیبای ذکر خنجر ترکمن در کنار گروه موسیقی سیستانی وغرفه بنیادنیمروز خانه فرهنگ وهنرسیستانیها به همراه کرکانج وترک و..نمادی از ایران عزیز بود واقعا خسته نباشید به دست اندرکاران عزیز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر