c_300_250_16777215_10_images_65095.jpg

تركمن سسي - امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس، گفت: فاجعه دردناکی که اکنون در میانمار علیه مسلمانان مظلوم این کشور در حال وقوع است با توافق و چراغ سبز استکبار جهانی با مقامات میانمار انجام شده است.


به گزارش تركمن سسي آخوند عبدالباسط نوری زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان ضمن محکوم کردن نسل کشی و اخراج مسلمانان روهینگیا، اظهار کرد: کجایند حامیان حقوق بشر؟ کجا هستند انسان هایی که برای آزار و کشتار سگی وامصیبتا سر می دهند؟ مردم مظلوم روهینگیا بدون در نظر گرفتن کشور، نژاد، دین و طبقه اجتماعی، در نزد افکار عمومی جهان حتی به اندازه حیوان هم حق حیات ندارند که دم فرو بسته اند؟

به گفته وی؛ همه کشورهای اسلامی، سازمان ملل متحد و سازمان های مدافع حقوق بشر باید جنایات سبعانه ارتش و بوداییان تندرو میانمار را قویا محکوم نمایند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت احمدیه گنبد کاووس با تاکید بر اینکه بر تمامی کشورهای اسلامی ضروری است با تمام امکانات و روش های ممکن از مردم مظلوم و بی دفاع روهینگیا دفاع کنند، تصریح کرد: جهان اسلام باید در چنین مواقع حساسی هوشیار باشد و با حفظ اتحاد و همبستگی به کمک همنوعان خود بشتابد.

وی، ادامه داد: مسلمانان میانمار پاره تن امت اسلامی هستند و ما باید با هر وسیله ای که می توانیم حق آنها را بستانیم.

به گفته آخوند نوری زاد؛ وجود پاره ای از مسائل و اختلافات بی اساس بین کشورهای اسلامی، بروز اینگونه فجایع دردناک را برای مسلمانان رقم می زند، امید است دنیای اسلام به خود آیند و نگذارند به فرزندان این امت کوچکترین بی احترامی شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر