c_300_250_16777215_10_images_65098.jpg

ترکمن سسی - رئیس حوزه قضایی خان ببین با اشاره به دستگیری سه متهم در جریان پرونده قتل نوجوان 16 ساله در خان ببین، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه خصومت را علت قتل عنوان کرده اند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از دادگستری گلستان، محمود وکیلی اظهار کرد: بامداد امروز زن و مرد جوانی با مراجعه به کلانتری خان ببین مدعی شدند پسر نوجوان شان به آن ها خبر از قتل یکی از دوستانشان را داده است.

وی افزود: در پی این گزارش، ماموران با مراجعه به محلی که پسر نوجوان آدرس داده بود، پیکر بی جان یک پسر 16 ساله را در جنگل های شیرآباد خان ببین کشف کردند.

وکیلی ادامه داد: در تحقیقات از این پسر نوجوان دو دوست دیگر او نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رئیس حوزه قضایی خان ببین، یکی از این سه نوجوان به قتل دوستش اعتراف کرده و گفته بامداد امروز در دورهمی که در منزل یکی از این نوجوانان برگزار شده بود، پس از مشاجره لفظی با استفاده از کمربند، دوست خود را خفه کرد و پس از قتل با کمک دوست دیگرش، جنازه را به جنگل بردند و رها کردند.

وی اضافه کرد: هر چند این نوجوانان علت قتل را خصومت شخصی بین قاتل و مقتول عنوان کرده اند اما کشف علت واقعی قتل، نیازمند بررسی های بیشتر است.

به گفته وکیلی، بررسی های نخستین نشان می دهد تعدادی از این نوجوانان در خانواده های از هم پاشیده زندگی می کنند.

وکیلی با اشاره به این که این  چهار نفر متولد سال های 80 و 81 هستند به خانواده توصیه کرد که بیشتر بر رفتار فرزندان و دوستانی که انتخاب می کنند نظارت کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر