c_300_250_16777215_10_images_65114.jpg


تركمن سسي - عضو شورای افتاء اهل تسنن بعثه مقام معظم رهبری گفت: حج باید موجب تحول روحی و روانی مسلمانان شود و عظمت اسلام را به گونه ای نمایان کند که لرزه بر اندام کفار از هیبت این تجمع عظیم بیفتد تا جرات نکنند همچون امروز دست به کشتار مسلمانان در میانمار بزنند.


به گزارش تركمن سسي از پایگاه اطلاع رسانی حج، احمد آخوند قربانپور درگردهمایی کاوران های اهل سنت در مدینه منوره با اشاره به این مطلب تاکید کرد: کفار،‌ وقیحانه در ایامی که همه مسلمین با اندیشمندان و متفکرانشان به عنوان سربازان رسول اکرم(ص) در ین سرزمین گردهم آمده اند،‌ در فلسطین، سوریه و میانمار فجیع ترین اوضاع را برای امت اسلام رقم زده و مسلمانان را زیر چکمه های خود قرار می دهند.
وی با تاکید براین که همه مظلومان جهان،‌ اسماعیل وار دست و پا‌ می زنند تا زمزم نجات نصیب شان شود، گفت: زمزم نجات، به جز اتحاد، همدلی،‌ قوت و شوکت مسلمین برای نجات مظلومان جهان اسلام چیز دیگری نیست.
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با بیان اینکه پروردگار عالم در همه عبادات از جمله حج منافعی قرار داده است،‌ افزود: حرکت به سوی صفا و مروه در سعی، یعنی داشتن صفای دل با برادران مسلمان و بوی انسانیت بخشیدن به دل ها،‌ تجدید مروت و اینکه هویت انسانی را مستحکم کنیم.
وی با بیان اینکه درعصر پرفتنه این دوران، ما مسلمین را از معرفت خودشناسی و خداشناس به دور کرده اند، گفت: حجاج باید در عرفات معرفت کسب کنند،‌ در مزدلفه انسانی دیگر شوند و با رمی جمرات شیطان را از خود دور کنند.
عضو شورای افتاء اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری اظهار کرد:‌ حج یعنی رسیدن به قله های سعادت، مجد و عظمت تا درسی ماندگار برای تزکیه روحی و همت اسلامی باشد و در ورای آن به مجد و عظمت دوران نورانی حضرت رسول اکرم برسیم که لرزه بر اندام کفار بیفتد.
قربانپور گفت: باید از مقام ابراهیم(ع) درس گرفت و برای ماندگار کردن آثار کسی تلاش کنیم که در راه آرمانش روزی به آتش رفت و روزی کارد بر حلقوم جگر گوشه اش گذاشت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر