c_300_250_16777215_10_images_65115.jpg

تركمن سسي - رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان گنبدکاووس گفت: همزمان با سراسر کشور, در شهرستان گنبدکاووس, ۲ پایگاه ثابت, ۲۰ پایگاه سیار در شهرستان گنبدکاووس آماده برگزاری جشن عاطفه‌ها هستند.


به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, محمد باقرپور , در جمع خبرنگاران در گنبدکاووس درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها در این شهرستان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور, در گنبدکاووس, 2 پایگاه ثابت, 20 پایگاه سیار در شهرستان گنبدکاووس آماده برگزاری جشن عاطفه‌ها هستند.
وی افزود: در منطقه یک گنبدکاووس, 350 دانش آموز و 72 دانشجو تحت پوشش این کمیته امداد هستند. در سال گذشته 73 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها با همکاری مدارس جمع‌آوری شد که مبلغ جمع‌آوری شده در مدارس صرف دانش آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه و در روستاها نیز صرف دانش‌آموزان محروم همان روستا شد.
باقرپور یادآور شد: در 19 مهرماه سال جاری نیز جشن عاطفه ها به صورت متمرکز در مدارس شهرستان و فردا به صورت متمرکز در پایگاه ثابت میدان مرکزی با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود. هر ساله در جشن عاطفه‌ها آموزش و پرورش و بسیج و سپاه شهرستان همکاری لازم را با کمیته امداد دارند.
علی حسنی, رئیس کمیته منطقه 2 داشلی‌برون گنبدکاووس هم اظهار داشت: در بخش داشلی‌برون 800 دانش آموز و 112 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند. فردا در 90 روستا پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه‌ها برپا می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر