c_300_250_16777215_10_images_65123.jpg

تركمن سسي - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری نخستین جشنواره استانی 'رسانه و رفاه اجتماعی' خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد ارتباط سازنده میان خبرنگاران و سیاستگذاران حوزه رفاه اجتماعی و با رویکرد نقد عوامل موثر در ایجاد فقر برگزار می شود.


به گزارش تركمن سسي از تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی اظهارداشت: در این جشنواره ضمن برقراری تعامل موثرتر میان خبرنگاران و حوزه سیاستگذاری، آثار ارسالی گردآوری و مستندسازی می شود.
به گفته وی؛ این جشنواره در پنج رشته گفت و گو و مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت، مقاله و طنز و در هشت محور نقد سیاست‌ های اشتباه در حوزه فقرزدایی، تاثیر بیکاری در افزایش فقر و بزهکاری، نقش فقر در افزایش اعتیاد و تاثیر آن بر خانواده، افزایش آمار طلاق، افزایش حاشیه‌ نشینی، تغییرات اقلیمی و مهاجرت از روستا به شهر، زنان بی ‌سرپرست و بدسرپرست، نقش فقر در افزایش کودکان کار و معلولیت برگزار می ‌شود.
علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌ توانند آثار منتشر شده خود در مطبوعات، خبرگزاری ‌ها و پایگاه‌های اینترنتی را حداکثر تا تاریخ 10 مهر ماه به دبیرخانه ارسال کنند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: مقررات و فرم شرکت در جشنواره و شیوه ارسال آثار در پایگاه اینترنتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به آدرس www.mcls.gov.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی www.tamin24.ir در دسترس است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر